printlogo


کد خبر: 266494تاریخ: 1401/11/24 00:00
در جلسه هیأت رئیسه دیروز چه گذشت؟
ریش و قیچی دست تاج

با اینکه روز شنبه برخی منابع خبری دستور جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را منتشر کرده بودند و در موارد منتشر شده به بندی مبنی بر «بررسی در خصوص کادرفنی تیم ملی فوتبال» اشاره شده بود اما روز گذشته (یکشنبه) بعد از برگزاری جلسه هیأت رئیسه در ایلام، طهمورث حیدری، عضو هیأت رئیسه فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایران ورزشَی، مدعی بود که بررسی درباره کادرفنی تیم ملی فوتبال اصلاً در صورتجلسه نبوده و اعضای هیأت رئیسه هم در این جلسه درباره کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران صحبتی نکرده‌اند.
البته که حتی در صورت قید شدن این بند در دستورجلسه، باز هم مشخص بود که تصمیم‌گیری نهایی درباره سرمربی تیم ملی در همین جلسه انجام نخواهد شد. این عضو هیأت رئیسه هم به این نکته اشاره می‌کند که طی توافقی که بین اعضای هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال انجام شده، قرار بر این است که جمع‎بندی‌های لازم برای انتخاب سرمربی و مربیان تیم ملی فوتبال ایران از سوی مهدی تاج انجام شود تا در جلسه بعدی گزینه مدنظر رئیس فدراسیون در جلسه هیأت رئیسه مطرح شود و نظر سایر اعضا گرفته شود.
سپردن این تصمیم‌گیری به مهدی تاج، در کنار صحبت‌های او در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، نشان می‌دهد موضع فدراسیون فوتبال تغییر کرده و به جز گزینه‌های داخلی، برای انتخاب سرمربی تیم ملی روی گزینه‌های خارجی هم تمرکز خواهد شد.
این موضوعی است که اعضای هیأت رئیسه هم تأییدش کرده‌اند و تأکید دارند که قرار است در کنار گزینه‌های ایرانی، گزینه‌های خارجی هم مدنظر فدراسیون فوتبال قرار بگیرند اما هنوز هیچ تصمیم مشخصی در این رابطه گرفته نشده است و احتمالاً تصمیم‌های جدی‌تر به جلسه بعدی هیأت رئیسه موکول خواهد شد.
در جلسه دیروز که در ایلام برگزار شد و با بازدید اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از زمین فوتبال چوار و بزرگداشت شهدای چوار همراه بود، مهدی تاج وعده‌هایی مبنی بر توسعه فوتبال این منطقه داد و درباره سایر موارد دستور جلسه بحث
و بررسی شد.
مواردی چون  بررسی وضعیت مالی فدراسیون فوتبال، اصلاح اساسنامه هیأت‌ها، مباحث مربوط به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال برای مطرح شدن در مجمع عمومی ۲۷ اسفند، نامگذاری برای کنگره شهدا و صلح در فوتبال از دیگر مواردی بود که قرار بود در جلسه هیأت رئیسه مطرح شود و البته طهمورث حیدری هم حاضر به صحبت درباره سایر موارد مطرح شده در جلسه نشد.
حالا با این شرایط، یک بار دیگر اعضای هیأت رئیسه اختیار انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به دست مهدی تاج دادند و یک بار دیگر گزینه‌های خارجی به ایرانی اضافه شد تا راه برای انتخاب سرمربی خارجی به دست مهدی تاج باز بماند اما اینکه او چه گزینه‌هایی را در نهایت در جلسه هیأت رئیسه ارائه می‌دهد، موضوعی است که باید تا جلسه آینده هیأت رئیسه منتظرش بمانیم.

ZOOM

روز گذشته (یکشنبه) بعد از برگزاری جلسه هیأت رئیسه در ایلام، طهمورث حیدری عضو هیأت رئیسه فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایران ورزشَی، مدعی بود که بررسی درباره کادرفنی تیم ملی فوتبال اصلاً در صورتجلسه نبوده و اعضای هیأت رئیسه هم در این جلسه درباره کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران صحبتی نکرده‌اند.
البته که حتی در صورت قید شدن این بند در دستورجلسه، باز هم مشخص بود که تصمیم‌گیری نهایی درباره سرمربی تیم ملی در همین جلسه انجام نخواهد شد. این عضو هیأت رئیسه هم به این نکته اشاره می‌کند طی توافقی که بین اعضای هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال انجام شده، قرار بر این است که جمع‎بندی‌های لازم برای انتخاب سرمربی و مربیان تیم ملی فوتبال ایران از سوی مهدی تاج انجام شود تا در جلسه بعدی گزینه مدنظر رئیس فدراسیون در جلسه هیأت رئیسه مطرح شود و نظر سایر اعضا گرفته شود.
 


Page Generated in 0.0042 sec