printlogo


کد خبر: 266480تاریخ: 1401/11/23 00:00
مدیران سرخ همچنان به برنامه‌ریزی بازی سپاهان معترضند
سند هواداران پرسپولیس علیه صحبت‌های مهدی

بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به زمان بازی مقابل سپاهان که ناشی از دیدار دوستانه سپاهان مقابل زنیت ظاهراً یکی دو روزی جابه‌جا شده، سپاهانی‌ها واکنش نشان دادند. در عین حال سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها در یک برنامه تلویزیونی گفت: «این بازی قبل از قرعه‌کشی لیگ هماهنگ شده بود و هیچ وقت به تقابل پرسپولیس و سپاهان و رقابت آنها در جدول فکر نکرده بودیم. از طرفی باشگاه زنیت یک تیم در کلاس اروپاست و می‌تواند برای فوتبال ما آورده داشته باشد. از طرفی ما در برنامه‌ریزی فشار را به سپاهان وارد کرده‌ایم.»
با وجود این هواداران پرسپولیس می‌گویند با توجه به خبری که روابط عمومی باشگاه سپاهان در تاریخ بیست و یکم شهریورماه امسال منتشر کرده و اعلام داشته صبح همان روز بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در اصفهان و محسن اصلانی مسئول بخش دیپلماسی عمومی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با حضور در دفتر باشگاه سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند و با در نظر گرفتن اینکه سوم مردادماه قرعه‌کشی فصل بیست و دوم لیگ برتر انجام شده، این بازی 49 روز بعد از قرعه‌کشی لیگ برنامه‌ریزی شده است!
البته محمد محمدی بدون اشاره به این موضوع و اینکه هواداران پرسپولیس می‌گویند سهیل مهدی در فدراسیونی که ساکت مدیرش بوده، سمت داشته به اعتراض درباره این برنامه‌ریزی ادامه داده است. معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی دوستانه سپاهان و زنیت با اشاره به تأثیر مثبت فنی این مسابقه برای حریف سرخ‌ها در جام حذفی، در واکنش به ادعای مهدی گفت: سهیل مهدی بسیار زحمت می‌کشد و به او ارادت خاصی داریم. الان یک تیم حرفه‌ای در سطح اول دنیا پیدا کنید که برنامه یک سال آینده‌اش را نداند. اصلاً غیر ممکن است. می‌گویند قبل از جام جهانی، مشکلی نیست. در تمام دنیا تیم‌های حرفه‌ای مثل زنیت قبل از فصل برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر این امکان برای سپاهان هست باید برای بقیه تیم‌ها هم باشد.
محمدی در مورد اینکه مهدی اعلام کرده هر تیمی در این سطح بازی بگذارد استقبال می‌کنیم، گفت: لیگ‌مان به هم می‌ریزد! تیم ما ۶-۵ روز یک بار بازی می‌کند چرا الان باید ۹روز فاصله بیفتد؟ بازی با زنیت برای سپاهان آورده خیلی خوبی خواهد داشت. تمام مربیانی که بزرگ فکر می‌کنند به دنبال بازی با تیم قوی هستند اما نه در این زمان از فصل، این اتفاق کلاً به نفع سپاهان است. امیدوارم این اتفاق برای همه رقم بخورد. اگر قرار است برنامه‌ریزی اینچنینی باشد زودتر به ما هم اعلام کنند. در قرعه‌کشی جام حذفی بود، گفتند اول و دوم بازی‌های جام حذفی برگزار می‌شود.


Page Generated in 0.0048 sec