printlogo


کد خبر: 266474تاریخ: 1401/11/23 00:00
خبر

ادای احترام به سه ملی‌پوش قطع عضو
دیروز و بعد از جلسه فنی، تمرین پرسپولیس از ساعت 12:30دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی شروع شد. البته در اتفاقی جالب توجه قبل از شروع تمرین، اعضای تیم در دایره میانه زمین، گرد هم آمدند و برای ادای احترام به سه ملی‌پوش قطع عضو فوتبال کشورمان که در زلزله ترکیه جان خود را از دست دادند، با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه، به کارشان ادامه دادند. با شروع تمرین، بازیکنان با انجام حرکات بدنی، کششی، نرمشی و هوازی، بدن‌ها را گرم کردند. در بخش بعدی، راندو در قالب سه گروه انجام شد و در ادامه، حفظ توپ و فوتبال هدفمند در برنامه بود و در بخش پایانی هم فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد. تمرین دیروز حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و کلیه بازیکنان در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد. پرسپولیس، امروز آخرین تمرین خود پیش از دیدار با تیم هوادار را برگزار و به اردو می‌رود.

بلاتکلیفی درباره ورود بانوان
اگر قرار به اتخاذ تصمیمی برای حضور زنان در دیدار پرسپولیس و هوادار باشد این تصمیم در جلسه هماهنگی قبل از بازی که امروز برگزار خواهد شد، گرفته می‌شود. از طرف دیگر تجربه‌ نشان داده اتخاذ چنین تصمیماتی نیازمند برگزاری جلسات متعددی است، بنابراین بعید به نظر می‌رسد امروز برای حضور زنان در بازی روز دوشنبه تصمیمی گرفته شود.

پرسپولیس صاحب بهترین خط دفاع
با دو گلی که مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک دریافت کرد، آمار بهترین خط دفاع لیگ در فصل جاری را از دست داد تا این عنوان به پرسپولیس برسد. تا پایان هفته نوزدهم شاگردان محمد ربیعی ۹ گل خورده‌اند، این در حالی است که با احتساب گلی که پرسپولیس در آبادان خورد تعداد گل‌های خورده شاگردان یحیی به عدد ۸ رسید تا با این آمار سرخ‌پوشان فعلاً بهترین خط دفاع را در اختیار داشته باشند.

 لغو بازی مهم جوانان
حساس‌ترین بازی هفته لیگ جوانان تهران قرار بود روز جمعه در ورزشگاه درفشی‌فر بین پرسپولیس و آکادمی کیا برگزار شود که به دلیل شرایط نامطلوب زمین پرسپولیس لغو و به زمان دیگری موکول شد. این دیدار با توجه به اینکه پرسپولیس 59 امتیازی و آکادمی کیا 62 امتیازی بود، اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان مجتبی بوستانی و مهدی عطالو داشت. در صورتی که پرسپولیس بتواند این بازی را با پیروزی خود خاتمه دهد، در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر جوانان، سه تیم 62 امتیازی رقابت برای کسب جام قهرمانی را ادامه خواهند داد که در این صورت یکی از رقابت‌های حساس سال‌های اخیر در رده جوانان بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و آکادمی کیا برپا خواهد شد.


Page Generated in 0.0044 sec