printlogo


کد خبر: 266468تاریخ: 1401/11/23 00:00
نمی‌دانم چرا محل بازی را تغییر دادند
حسینی: 5 گل از استقلال بخوریم خوب است؟


مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی امروز مقابل استقلال گفت: «بازی سختی مقابل تیمی که این روزها واقعاً خوب نتیجه می‌گیرد و از قطب‌های بزرگ فوتبال ایران است، داریم. امیدوارم بازیکنانم در جلسات تمرینی خوب توجیه شده باشند و تمرکز داشته باشند.»
او از انتقال این بازی به ورزشگاه دستگردی گلایه داشت و گفت: «نمی‌دانم چرا شرایط میزبانی را از ما گرفته‌اند. ما در کرج بازی می‌کردیم و شرایط خوبی داشتیم اما به راحتی شرایط میزبانی از ما گرفته شد.»
او درباره مصدومان زیاد تیمش گفت: «در هفته‌های اخیر ما بسیار اذیت شدیم. امیر شعبانی، دانیال جهانبخش، امیرحسین عزیزی، ابراهیم صالحی، تیتو اکلو، محمدحسین فلاح و مجتبی حق‌دوست را در اختیار نداریم. سامان فلاح هم محروم است.»
حسینی درباره دلایل اعتراضات کنار زمین مربیان در لیگ برتر گفت: «با تمام احترام برای کمیته داوران، من جایی ندیدم که آنقدر داوران مختلف در لیگ قضاوت کنند. وقتی می‌خواهید به داوران بی‌تجربه در بازی‌های سخت قضاوت بدهید، برای همه سخت می‌شود. اگر داور باتجربه بگذارید، این اتفاق نمی‌افتد. تجربه به دست آوردن داوران کم تجربه برای ما و داوران هزینه دارد.»
پیکان با 9 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد. حسینی در این باره گفت: «همیشه انگشت به سمت ما و تمیروف است. خط حمله ما خوب است. در فوتبال اصول دفاعی و هجومی داریم و می‌خواهیم جفتش را رعایت کنیم. پیکان خوب دفاع و حمله می‌کند. آیا برویم در آزادی 5 گل بخوریم؟ خوب دفاع می‌کنیم که آن‌قدر گل نخوریم. سعی می‌کنیم که در زمان حمله هم خوب باشیم. در بحث توپ داشتن، کیفیت فوتبالیست خیلی مهم است.»
سرمربی پیکان در پاسخ به اینکه آیا به دنبال کسب مساوی در بازی با استقلال است، گفت: «ما به دنبال فوتبال قوی و آبرومند هستیم. نتیجه چیزی نیست که پیش‌بینی کنیم. تمام مواردی که باید مقابل تیم خوب و قدرتمند اجرا شود را اجرا می‌کنیم.»
 حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا مراقب بازیکن خاصی از استقلال هستند هم گفت: «ما آنالیز خوبی داشته‌ایم. استقلالی‌ها در فرم خوبی هستند و امیدوارم بازیکنان از پس مسئولیتی که دارند، برآیند.»
او در پاسخ به اینکه مربی داخلی برای تیم ملی مناسب‌تر است یا خارجی گفت: «من با لفظ ایرانی و خارجی مشکل دارم و لفظ اشتباهی است. به نظرم سرمربی خوب، موفق و ضعیف و ناموفق داریم. ویلموتس که آن همه از ما پول گرفت خارجی بود. دلیلی نیست که هر خارجی خوب باشد و هر ایرانی خوب باشد.»
 
 


Page Generated in 0.0053 sec