printlogo


کد خبر: 266466تاریخ: 1401/11/23 00:00
صیادمنش: با این بازیکنان به موفقیت در جام ملت‌ها امیدواریم
مصدومیتم تمام شد دو هفته دیگر بازی می‌کنم

اللهیار صیادمنش هافبک تهاجمی تیم هال‌سیتی از بند مصدومیت رهایی یافت تا به نوعی امیدواری‌های مربی‌اش برای موفقیت او و کار گروهی تیمش بیشتر شود. به همین بهانه و سایر مسائلی که پیرامون ستاره ایرانی تیم هال‌سیتی وجود دارد با بازیکن ایرانی هال‌سیتی گفت‌و‌گویی را انجام دادیم.

ناصر قراگزلو
خبر نگار
وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟ عکس‌هایی که از ناحیه مصدومیتت گرفته شد، چه شرایطی را نشان داد؟
در ‌آزمایشات ام‌آرآی که از پای چپم گرفتم، مشخص شد پارگی جزئی که از همسترینگ داشتم بهتر شده. از طرفی کشیدگی‌ عضله هم کاملاً بهبود یافته و به همین دلیل از چند روز پیش تمریناتم را شروع کردم. اتفاقا استارت پرقدرتی زدم البته به صلاحدید مربی بدنساز تیمم یک هفته دیگر باید به تمرینات انفرادی ادامه دهم تا بعد از آن برای تمرینات گروهی مشکلی نداشته باشم. برای شروع تمرین گروهی هم عطش دارم چون می‌خواهم با آمادگی کامل بدنی از همه توانایی‌هایم برای هال‌سیتی بهترین بهره را ببرم و به نوعی خودم را آماده کنم که بتوانم نمایش‌های جالب و پرفایده را ارائه دهم. از روز اول هم گفتم قصد دارم در هال‌سیتی بیشترین کارایی را داشته باشم.
چه خبر از تیم‌تان؟ الان در چه رده‌ای قرار دارید؟ چقدر به صعود امیدوارید؟
در لیگ 24 تیمی، فعلاً در رده دوازدهم هستیم اما فاصله امتیازی‌مان با تیم ششم جدول،فقط 4 امتیاز است. در این لیگ، حتی تیم ششم جدول هم شانس صعود به مرحله پلی‌آف را دارد؛ از این‌رو با توجه به بازی‌های نسبتاً زیادی که باقی مانده، خیلی به صعود امیدواریم. همین مسائل سبب شده تا با روحیه بالایی تمرین ‌کنیم. خوشبختانه با حضور مربی خیلی خوب و کاربلدی که جدیدا به تیم‌مان آمده، امیدواری‌ها خیلی بیشتر شده است. برای موفقیت بیش از پیش امیدواریم و تمام تلاش‌مان را بیشتر انجام می‌دهیم تا صعود کنیم. این هدف ماست و باید به خواسته خودمان و هواداران‌ به هر شکل ممکن جامه عمل بپوشانیم.
خریدهای جدیدتان در چه پست‌هایی بودند؟ به لحاظ کیفی، بازیکنان قابلی هستند؟
تقریباً در همه پست‌ها، در زمان نقل و انتقالات تقویت شده‌ایم چون نیاز بود که در لیگ پرفشار، بازیکنانی را به خدمت بگیریم تا در شرایطی که ممکن بود یاران اصلی صدمه ببینند، جایگزین داشته باشیم. از نگاه من، خوب و به اندازه بازیکن گرفته‌ایم. اتفاقاً بازیکنان جدیدمان هم جواب داده‌اند که این مسأله قدرت تیمی و نتیجه‌گیری تیم را افزایش داده است.
خودت فکر می‌کنی از چه زمانی قادر باشی برای تیمت بازی کنی؟
فکر می‌کنم از دو هفته دیگر بتوانم بازی کنم البته در این مورد باز هم همه چیز به تصمیم سرمربی تیم هال سیتی بستگی دارد.
در خصوص انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی قطر چه صحبتی داری؟
فکر می‌کنم چون کی‌روش در این مدت در آسیا کار کرده و شناخت خوبی از تیم‌های آسیایی دارد، قطری‌ها او را برای جام ملت‌ها انتخاب کرده‌اند که از تجربه و شناختش نهایت بهره را ببرند. حتماً مسئولان فدراسیون قطر فکر همه چیز کرده‌اند که کی‌روش را برگزیدند.
در رابطه با سرمربی تیم ملی هنوز اقدامی انجام نشده و انتخابی در میان نیست.
گزینه‌های خوب وطنی و همچنین مربیان درجه یک خارجی برای هدایت سرمربی تیم ملی ایران وجود دارند که قادرند به بهترین شکل نتیجه بگیرند. بازیکنان خیلی خوبی هم در تیم ملی داریم که همگی انگیزه دارند تا بتوانند مردم را خوشحال کنند و در جام ملت‌ها بهترین نمایش‌ها را ارائه دهند. با همین بازیکنان می‌توانیم  بعد از سال‌ها پرچم تیم ایران را در جام ملت‌ها بالا ببریم. با بازیکنان خوبی که داریم خیلی امیدواریم بهترین انتخاب ممکن انجام شود و  بتوانیم برای جام ملت‌ها آماده شویم.


 


Page Generated in 0.0052 sec