printlogo


کد خبر: 266461تاریخ: 1401/11/23 00:00
تیم نوجوانان در تورنمنت بلاروس پنجم شد
عبدی: قول می‌دهم به جام جهانی صعود کنیم



تیم نوجوانان ایران با برتری مقابل بلاروس، به عنوان پنجم تورنمنت هشت‌جانبه بلاروس رسید.  در آخرین روز از تورنمنت هشت جانبه بلاروس، تیم نوجوانان با برتری دو بر صفر مقابل میزبان به رتبه پنجم رسید. اسماعیل قلی‌زاده و امیرمحمد رزاقی‌نیا در نیمه اول برای تیم نوجوانان گل زدند.
شاگردان حسین عبدی در این تورنمنت در مجموع با پیروزی مقابل تیم‌های ملی زیر ۱۶سال و زیر ۱۷سال بلاروس و قبول شکست مقابل تیم‌های ملی زیر ۱۷سال روسیه و تاجیکستان به کسب مقام پنجم رضایت دادند.
عبدی درباره آخرین بازی تیمش گفت: «می‌توانستیم بیشتر از این گل بزنیم اما در ۱۵ دقیقه پایانی ۱۰ نفره شدیم‌. داور خیلی بد و به سود تیم بلاروس سوت زد.»
او درباره عملکرد تیمش اضافه کرد: «قبل از بازی اول فقط ۳ روز اردو داشتیم. بچه‌ها ۲۰ روز کنار ما نبودند و مقداری از هماهنگی فاصله گرفته بودند. این نفرات در سن پایین هستند و بزرگسال نیستند که حرفه‌ای تمرین و بازی کنند‌‌. وقتی به اردوی ما رسیدند، توانستیم فقط ۲ روز تمرین کنیم‌. برخی بازیکنان نیز آسیب دیدگی یا گرفتگی داشتند. وقتی به اردو آمدند، فقط توانستیم یک هماهنگی ایجاد کنیم.»
عبدی گفت: «قبل از حضور در بلاروس به ما گفته بودند زمین تورنمنت، چمن مصنوعی است اما این چمن مقداری فرق دارد. اگر بازی‌ها را ببینید متوجه می‌شوید توپ مقداری در زمین گیر می‌کند و بچه‌ها عادت ندارند.»  او که تیمش را برای جام ملت‌های آسیا در خرداد ماه آماده می‌کند، در پایان گفت: «قول می‌دهم این تیم به جام جهانی می‌رود. این را یادداشت کنید که امروز روز یک ایران است. دو بر صفر برنده شدیم و در شرایطی که می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم، ۱۰ نفره شدیم.»
 


Page Generated in 0.0060 sec