printlogo


کد خبر: 266446تاریخ: 1401/11/23 00:00
خبر


تلاش اردکان و اصفهان برای سهمیه هشتم
پیکان با 8 بازیکن در گنبد
هفته پایانی دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر امروز در حالی برگزار می‌­شود که ایفا سرام در ارومیه و گیتی‌پسند در سیرجان، تلاش می­‌کنند تا تنها سهمیه باقیمانده پلی­‌آف را تصاحب کنند. ایفا سرام در صورت پیروزی هشتمین تیم صعود کننده لقب خواهد گرفت اما گیتی‌پسند برای صعود، نیازمند باخت نماینده اردکان در کنار برد خود خواهد بود. تیم پیکان هم در شرایطی که سومی خود را قطعی کرده، تنها با 8 بازیکن راهی گنبد می­‌شود و به بازیکنان اصلی خود استراحت داده است.
برنامه هفته بیست و ششم:
سایپا تهران – پاس گرگان
نیان الکترونیک – شهداب یزد
راه‌یاب ملل – مس رفسنجان
هورسان رامسر – لبنیات هراز
فولاد سیرجان – گیتی‌پسند
ایفاسرام – شهرداری ارومیه
شهرداری گنبد – پیکان تهران

شکست تیم ملی هاکی مقابل اتریش
تیم ملی هاکی ایران از صعود به دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ باز ماند. در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی هاکی در آفریقای جنوبی، تیم ملی ایران به مصاف اتریش رفت و مقابل این حریف با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند. تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی بلژیک را در ضربات پنالتی شکست داده بود.

قهرمان پدل جام خلیج فارس معرفی شد
پرونده مسابقات پدل جام خلیج فارس که با شرکت 34 تیم در زمین‌های پدل باشگاه انقلاب تهران آغاز شده بود با معرفی تیم‌های برتر بسته شد. در این رقابت‌ها که در بخش مردان برگزار شد، تیم فرشاد شاهی و آریا روغنی عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم محمد کاظمی و ایمان حسینی نیز به مقام دوم دست یافت. در پایان این مسابقات به تیم نخست 7 و به تیم دوم 3 میلیون تومان جایزه تعلق گرفت. سرداوری این مسابقات بر عهده احسان نورزاده بود. از هفته آینده نیز رقابت‌های پدل بانوان آغاز و پیگیری خواهد شد.

ایجاد صندوق اضطراری برای کمک به زلزله‌زده‌ها
توماس باخ از درگذشت ورزشکاران و اعضای جامعه المپیک و مردم در زلزله ترکیه و سوریه ابراز تأسف کرد. توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به زلزله‌ای که در ترکیه و سوریه رخ داده واکنش نشان داد و عنوان کرد که صندوقی برای کمک به زلزله‌زده‌ها فعال می‌شود. باخ گفت: «با اندوه فراوان از تلفات جانی و ویرانی غم‌انگیز ناشی از زمین لرزه‌ای که منطقه جنوب شرقی ترکیه و سوریه را لرزاند، مطلع شدیم. من با رئیس کمیته ملی المپیک ترکیه و رئیس کمیته ملی المپیک سوریه صحبت کرده‌ام و از آنها در مورد تأثیر زلزله بر بسیاری از اعضای جامعه المپیک شنیده‌ام.»


Page Generated in 0.0054 sec