printlogo


کد خبر: 266440تاریخ: 1401/11/23 00:00
خبر



آغاز اردوی فرنگی‌کاران
دعوت رنگرز از 32 نفر
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مصر و رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود. اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جهت حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مصر و رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۵ بهمن لغایت ۵ اسفند در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. برای حضور در این اردو حسن رنگرز از 32 نفر دعوت کرده است. علی اکبر یوسفی دارنده مدال طلای جهان در نروژ به این اردو دعوت نشده است.
 
رسوایی اخلاقی در کشتی هند
تغییر در میزبان قهرمانی آسیا؟
در تقویم اتحادیه جهانی در سال 2023، دهلی میزبان مسابقات کشتی قهرمانی آسیا بود اما حالا احتمال تغییر در میزبانی مسابقات وجود دارد. مسابقاتی که 8 تا 13 فروردین برگزار می‌شود اما این روزها باتوجه به رسوایی اخلاقی که در کشتی هند اتفاق افتاده و با توجه به برکناری رئیس فدراسیون کشتی این کشور به‌دلیل فساد اخلاقی، فدراسیون هند از سوی وزارت ورزش هندوستان تعلیق شده است. نداشتن رئیس و وضعیت بغرنج مدیریتی باعث شده که احتمال تغییر میزبان مسابقات قهرمانی آسیا هم مطرح باشد. آسیایی‌ها باتوجه به وضعیت کرونا علاقه زیادی به گرفتن میزبانی در این ایام ندارند و به نظر می‌رسد در صورت تغییر میزبان، مسابقات در قزاقستان به انجام رسد.

واکنش فدراسیون تکواندو به حواشی ترکیه
دروغ است؛ مصدوم بودند
رئیس انجمن پاراتکواندو حواشی مربوط به حضور تیم ملی پاراتکواندو در ترکیه را رد کرد: «مسائلی که در مورد تیم ملی پاراتکواندو در استانبول مطرح شده، کذب است و آنها را تأیید نمی‌کنم. چنین مسائلی تنها زحمات این عزیزان را زیر سؤال می‌برد.» سهرابی درباره شایعه شرکت نکردن برخی از چهره‌های تیم ملی ادامه داد: «در جریان این رقابت‌ها برخی نفرات مثل حق‌شناس و بخت دچار آسیب‌دیدگی شدند و‌ به همین دلیل در مسابقات آزاد شرکت نکردند. نکته مهم اینکه تکواندوکار تابع تیم ملی است و نمی‌تواند تصمیم بگیرد در چه مسابقه‌ای شرکت کند.» رئیس انجمن پاراتکواندو در مورد عدم حضور حق‌شناس روی سکوی قهرمانی و دریافت مدال نقره او توسط علیرضا بخت گفت: «در پایان مسابقات مردان به صلاحدید کمیته برگزاری مراسم توزیع مدال رقابت‌های پاراتکواندو به محل برگزاری مسابقات تکواندو در طبقه پایین منتقل شد. همین موضوع باعث شد که حق‌شناس به دلیل آسیب‌دیدگی نتواند در‌ مراسم حضور داشته باشد و برای آنکه سکوی نایب قهرمانی ایران خالی نباشد، یک عضو دیگر تیم را برای دریافت مدال به سکو فرستادیم.» سهرابی دلیل غیبت عرب در جام ریاست فدراسیون جهانی و تورنمنت آزاد را هم اینگونه شرح داد: «وقتی ثبت‌نام تیم‌ها انجام شد چه کشورهایی در این رقابت‌ها حاضر هستند، کادر فنی با توجه به شرایط جدول، تصمیم به عدم حضور که فاقد رنکینگ بود، گرفتند.»


Page Generated in 0.0056 sec