printlogo


کد خبر: 266439تاریخ: 1401/11/23 00:00
استراحت یزدانی بعد از طلای زاگرب
نابغه در خانه



اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز یکشنبه 16 بهمن در خانه کشتی استارت خورده اما نفراتی که به مسابقات زاگرب اعزام شدند، در این اردو غیبت دارند. تیم کشتی آزاد با ۶ کشتی‌گیر عازم مسابقات کرواسی شده بود که ۴ مدال طلا توسط رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹، حسن یزدانی در ۸۶ و امیر حسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به دست آورد و یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.
بعد از اتمام این مسابقات، این کشتی‌گیران جمعه گذشته 14 بهمن به ایران برگشتند اما با وجودی‌که بیش از 10 روز از بازگشت این کشتی‌گیران به ایران می‌گذرد اما هنوز این نفرات در اردو غیبت دارند. یکی از این غایب‌ها حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد است که در مسابقات دارای رنکینگ کرواسی هم خوش درخشید و توانست به مدال طلا دست پیدا کند. طلایی که حسن یزدانی در کرواسی به دست آورد باعث شد تا او رده نخست رنکینگ اتحادیه جهانی را از دیوید تیلور پس بگیرد و حالا نفر اول رنکینگ است اما با این‌حال بعد از مسابقات بین‌المللی زاگرب
خانه نشین شده و تصمیم دارد که مدتی را استراحت کند. در حال حاضر اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی برگزار می‌شود و نفرات اعزامی به این مسابقات هم جمعه پیش به ایران برگشتند اما با وجود گذشت بیش از یک هفته از بازگشت این کشتی‌گیران به تهران اما هنوز در اردوی تیم ملی غیبت دارند. البته اردوی فعلی مختص نفراتی است که به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند و در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی و حامد وفایی‌پور در اردو حاضر هستند.
 ظاهراً با طلای یزدانی در زاگرب او از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دوباره در میادین حاضر می‌شود. هر چند که او برای حضور در جام باشگاه‌های جهان هم قرارداد امضا کرده و بزودی تمریناتش را با تیم خود شروع می‌کند. تنها یک تیم از ایران در جام باشگاه های  جهان حضور دارد و به همین دلیل منعی برای امضای قرار‌داد با سایر ملی‌پوشان وجود ندارد اما بعید است که فدراسیون اجازه بدهد، کشتی‌گیران اعزامی به قهرمانی آسیا در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته باشند.


Page Generated in 0.0050 sec