printlogo


کد خبر: 266434تاریخ: 1401/11/23 00:00
خبر


مرگ سه ملی‌پوش فوتبال قطع عضو

در زلزله ترکیه سه ملی‌پوش فوتبال قطع عضو کشورمان نیز جزو جانباختگان بودند، محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی ورزشکاران کشورمان بودند که پیکر بی‌جان آنها از زیر آوار هتلی در ترکیه خارج شد. این تلخ‌ترین و جنجالی‌ترین خبر هفته گذشته ورزش کشورمان بود البته خوشبختانه سایر ورزشکاران و فوتبالیست‌های کشورمان مثل علی قلی‌زاده و دیگر فوتبالیست‌ها جان سالم از فاجعه قرن به در بردند. زلزله‌ای که بیش از 20 هزار کشته برجا گذاشت. زلزله‌ای که در آن ورزشکاران و مردمان زیادی جان خود را از دست دادند، ضمن اینکه لیگ فوتبال این کشور هم به دلیل این فاجعه به طور موقت تعطیل شد.
 

همچنان گمانه‌زنی در خصوص جانشین کی‌روش
خمز به نیمکت تیم ملی نزدیک است؟

کی‌روش رفت تا بعد از مدت‌ها دنبال یک سرمربی جدید باشیم و بحث بر سر انتخاب مربی ایرانی یا خارجی همچنان ادامه دارد. موافقانش نیز از این انتقال هم خوشحالند، هم ناراحت؛ خوشحال به این دلیل که به همه ثابت شد کی‌روش فقط بازارگرمی نمی‌کند و واقعاً خیلی از تیم‌ها دنبال او هستند و ناراحت به خاطر جدایی‌اش!
البته بسیاری از ملی‌پوشان هم با انتشار استوری‌هایی از زحمات کی‌روش تشکر کردند ولی حسین کنعانی‌زادگان با ادبیاتی سخیف به این مربی تاخت تا کمیته اخلاق او را احضار کند. البته بحث مهم در خصوص خالی شدن نیمکت تیم ملی به انتقاد مخالفان و یا تعریف و تمجید موافقان برنمی‌گردد بلکه مهم‌تر از هر چیزی این است که چه کسی جانشین کی‌روش می‌شود و در بازی‌های جام ملت‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند.
این روزها گفته می‌شود خمز سرمربی تراکتور در تیررس مسئولان فدراسیون است و این مربی جای کی‌روش را می‌گیرد اما تعدادی از کارشناسان فوتبال بر این باور هستند که سرمربی ایرانی به درد تیم ملی می‌خورد و نباید سراغ خارجی‌ها رفت. اما مسئولان فدراسیون فعلاً سیاست سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ واکنشی نسبت به این مسأله نشان
نمی‌دهند.
 
ناکامی پالما با حضور دو بازیکن ایرانی
تیم فوتسال پالما در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتسال اسپانیا به مصاف تیم خاین رفت و در نهایت با قبول شکست در این بازی، از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند .
در این بازی که با حضور مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو بازیکن ایرانی پالما انجام شد، دو تیم در پایان ۴۰ دقیقه به نتیجه تساوی ۱ - ۱ رسیدند اما در ضربات پنالتی این تیم خاین بود که ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.


Page Generated in 0.0048 sec