printlogo


کد خبر: 266422تاریخ: 1401/11/23 00:00
مظاهری – استقلال؛ فقط یک بازی نیست
یا برگرد یا برو!

رشید مظاهری روزهای خوب و بد در فوتبال زیاد داشته و درخشش او درون دروازه برخی تیم‌ها مثل ذوب‌آهن، حتی او را به تیم ملی هم رساند و درون دروازه تیم ملی نیز ایستاد. مظاهری در ترکیب تیم‌هایی مثل فولاد، ذوب‌آهن، تراکتور، استقلال و سپاهان توانسته ظرفیت‌هایش در فوتبال را به نمایش بگذارد.
این دروازه‌بان فوتبال کشورمان در ترکیب سپاهان روزهای خوبی را سپری نکرد و در نیم‌فصل رقابت‌های این دوره لیگ برتر از جمع اصفهانی‌ها خارج شد. حضور مظاهری در ترکیب سپاهان خیلی طولانی نبود.
این بازیکن در 16 بازی برای سپاهان به میدان رفت، اما در نهایت در حالی که نیمکت‌نشین بود، اصفهان را ترک کرد. این دروازه‌بان با وجود نیمکت‌نشینی در سپاهان، خواهان زیادی داشت، اما ترجیح داد به پیکان برود تا بتواند در ادامه رقابت‌ها، درون دروازه قرار گیرد. دروازه‌بان باتجربه فوتبال کشورمان چهارمین بازی خود با پیراهن خودروسازان را مقابل استقلال انجام خواهد داد. تقابل رشید مظاهری با استقلال یک اتفاق ویژه برای این دروازه‌بان محسوب می‌شود. مظاهری در سه بازی برای پیکان به میدان رفته که باید به درخشش او در این بازی‌ها اذعان کرد.
مظاهری بعد از اینکه نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشت، در ترکیب پیکان مقابل مس کرمان درون دروازه این تیم ایستاد و در روزهایی که پیکان اوضاع خوبی نداشت با بسته نگه داشتن دروازه تیمش توانست سه امتیاز را به پیکان تقدیم کند. در دومین بازی مظاهری برای پیکان، شاگردان حسینی مقابل نفت مسجدسلیمان قرار گرفتندکه باز هم مظاهری دروازه پیکان را بسته نگه داشت و این بار پیکان یک امتیاز کسب کرد. سومین بازی پیکان با حضور مظاهری مقابل نساجی مازندران بود و با وجود اینکه در این بازی دروازه مظاهری باز شد، ولی پیکان باز هم امتیاز گرفت. با حضور مظاهری روند پیکان نسبتاً بهتر شده و حداقل در این سه بازی پیکان، تنها یک گل دریافت کرده است و این روند برای پیکان و مظاهری روزهای بهتری را نوید می‌دهد.
حالا در آستانه هفته بیستم و در حالی که پیکان انگیزه بالایی برای دیدار این هفته دارد، گلر شماره 36 خودروسازان که در 3 بازی گذشته برای این تیم دو کلین شیت به نام خود ثبت کرده، انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال خواهد داشت. او که در استقلال دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت با دلخوری از جمع آبی‌ها جدا شد، در اولین بازی فصل جاری با پیراهن سپاهان مقابل استقلال به میدان رفت اما حالا برای بازی هفته بیستم هم انگیزه خاصی دارد. رشید بارها با پیراهن تیم‌هایی مثل تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان مقابل استقلال قرار گرفته، اما بازی کردن با پیراهن پیکان در مصاف با استقلال حال و روز دیگری برای او دارد. مظاهری اگرچه این روزها از حواشی کاملاً دور شده و در سکوت و بی‌خبری حواس خود را روی فوتبال قرار داده، اما بدون تردید برای کلین‌شیت دوباره مقابل استقلال روحیه بالایی دارد.
مظاهری در تمرینات پیکان هم با روحیه بالا شرکت می‌کند و امیدوار است عملکرد خوب خود در بازی‌های گذشته را باز هم تکرار کند و برای تیمش مثمرثمر باشد. او در بازی مقابل استقلال برای نشان دادن توانایی‌های فنی خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و البته این فرصت می‌تواند برای مظاهری طلایی باشد. مظاهری انتقادهای زیادی را در طول هفته‌های گذشته به جان خریده و اگر بتواند در رویارویی با استقلال، نمایش خوبی داشته باشد، نه تنها روزهای باقی‌مانده از لیگ برتر را با خیال راحت‌تری سپری خواهد کرد، بلکه می‌تواند با درخشش مقابل استقلال و البته در هفته‌های باقی‌مانده، تضمینی هم برای فصل آینده رقابت‌ها برای خود کنار بگذارد و برعکس این موضوع هم برای این دروازه‌بان باتجربه صدق خواهد کرد. مظاهری در سه بازی گذشته، عملکرد قابل قبولی داشته است که در بازی با استقلال می‌تواند ادامه حضورش در لیگ برتر را تضمین کند، در غیر این صورت بعید نیست این دروازه‌بان مجبور شود جایگاهش در لیگ برتر را به جوان‌ترها بسپارد.


Page Generated in 0.0051 sec