printlogo


کد خبر: 266421تاریخ: 1401/11/23 00:00
خبر

برزای: گلر مس می‌خواست وقت تلف کند

بهنام برزای بازیکن گل‌گهر سیرجان درباره تساوی مقابل مس کرمان می‌گوید: «در ابتدای نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم ولی در ادامه جریان بازی آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت، در نیمه دوم با تعویض‌ها روند کار بهتر شد و به گل هم رسیدیم و تا آخرین ثانیه‌ها پیروز میدان بودیم، اما در بدترین موقع گل خوردیم و دیگر وقتی برای جبران نبود.
به نظرم گلر آنها در چند صحنه بازی را خواباند و وقتی این اتفاق می‌افتد بازی از ریتم می‌افتد.» او همچنان تیمش را مدعی می‌داند. «ما دو امتیاز از دست دادیم و در آن سمت هم تراکتور برد و همین موضوع باعث شد به رده پنجم برویم. این نشان می‌دهد مسابقات در اوج هیجان خود قرار دارد و با یکی، دو بازی همه چیز عوض می‌شود. هیچ‌جای اشتباهی وجود ندارد. خیلی سریع به رده‌های بالاتر می‌رویم. ما جز‌و مدعیان بودیم و همان‌طور که گفتم با یک برد دوباره به رده‌های بالاتر می‌رویم، امسال قطعاً جزو سه تیم برتر خواهیم بود و امیر‌خان که پر افتخار‌ترین مربی ایران است قطعاً کار خودش را بلد است، اصلاً دوست نداریم مثل پارسال اسیر بدشانسی‌ها شویم.»
برزای با اشاره به بازی با ملوان این طور می‌گوید: «ملوان متحول شده و حریف سرسختی محسوب می‌شود و بازی در انزلی بخصوص در این فصل دشوار است. ما برای این بازی برنامه ریخته‌ایم و بعد از دو هفته ناکامی باید هر‌طور شده ببریم.»


حامد شیری:
مس پر فشار بازی می‌کند

حامد شیری کاپیتان نساجی درباره  بازی تیمش مقابل مس کرمان می‌گوید: «مس‌ فصل قبل در لیگ یک حضور داشت، اما ما در نیمه نهایی دور قبل رقابت‌های جام حذفی باز هم بازی کردیم. مس تیم خوبی است و بازی سختی در پیش داریم. آنها در منطقه خطر سقوط به لیگ یک حضور دارند و به همین دلیل، دور از ذهن نیست که باانگیزه و پرفشار مقابل ما بازی کنند. اما ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که برنده این
دیدار شویم.»
او که پنج گل از شش گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در رابطه رکوردش این طور می‌گوید: «وقتی تعداد پنالتی‌های زیادی را می‌زنید، قطعاً بین آنها چند تایی را از دست می‌‌دهید، من هم در دوران فوتبالی‌ام دو یا سه پنالتی را خراب کردم. اگر در ادامه فصل فرصتی پیش بیاید، سعی می‌کنم به این روند ادامه دهم.»


Page Generated in 0.0054 sec