printlogo


کد خبر: 266408تاریخ: 1401/11/23 00:00
واکنش آتشین گواردیولا به اتهامات منچسترسیتی


پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی روز جمعه در حالی که برای اولین بار پس از متهم شدن منچسترسیتی در جمع خبرنگاران حاضر شد، به اتهاماتی که به تیمش نسبت داده شده است واکنش نشان داد. قهرمان لیگ برتر به بیش از 100 تخلف مالی توسط لیگ برتر با هرگونه مجازات احتمالی متهم شده است که برخی از آنها می‌تواند شامل سلب عنوان قهرمانی یا سقوط احتمالی باشد که هنوز باید توسط مقامات تصمیم‌گیری شود. سیتی یکی، دو سال قبل هم با چنین مسائلی روبه‌رو شده بود، زمانی که یوفا آنها را با محرومیتی مواجه کرد که به معنای عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود. آبی‌های اتحاد در آن زمان به حکم یوفا اعتراض کردند و به این ترتیب این حکم توسط دادگاه داوری ورزش لغو شد.
گواردیولا موفقیت‌های بزرگی را با سیتی کسب کرده اما برخی اکنون این موفقیت‌ها را آلوده می‌دانند. منابع مالی باشگاه نقش مهمی در رشد سریع آنها داشته است اما سرمربی کاتالان‌ها معتقد است که مدیران هیچ اشتباهی انجام نداده‌اند. سرمربی سیتی با یادآوری موفقیت باشگاه برای رد حکم یوفا و احتمال تکرار آن برای مجازات احتمالی پرونده جدید، گفت: «ما فقط یک اتهام داریم. قبلاً هم زمانی که یوفا ما را محکوم کرد، گفتم که باشگاه ثابت می‌کند که ما کاملاً بی‌گناه هستیم. پس چرا الان باید بپذیرم که محکوم می‌شویم؟ 19 تیم لیگ برتری بدون استثنا ما را متهم می‌کنند. برای دفاع از باشگاه رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل همه چیز را توضیح می‌دهند. شما می‌دانید من در چه سمتی هستم پس نمی‌توانم در این باره توضیح بدهم.»
گواردیولا سپس به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال رفتنش از سیتی در صورت اثبات اتهامات باشگاه – به خاطر مصاحبه‌ای که سال گذشته انجام داد و در آن گفته بود اگر بفهمد باشگاه به او دروغ گفته خواهد رفت – گفت: «من فقط در صورتی که نتیجه نگیرم خواهم رفت و در واقع کنار گذاشته می‌شوم. در غیر اینصورت من از جایم تکان نمی‌خورم. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر از همیشه می‌خواهم بمانم.»


Page Generated in 0.0061 sec