printlogo


کد خبر: 266403تاریخ: 1401/11/23 00:00
خبر

نماینده‌های کمیته اخلاق و انضباطی در ورزشگاه
هشدار برای ساپینتو
قرار است از این پس نماینده‌های کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ورزشگاه‌ها حاضر شوند و به نظارت رفتار مربیان و بازیکنان در جریان بازی‌های لیگ بپردازند. حضور این افراد برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال که واکنش‌های آنی و تندی به ماجراهای داخل زمین دارد باید بسیار مهم باشد چرا که طبق شنیده‌ها قرار است این نماینده‌ها نسبت به رفتارهای تنش آفرین در جریان بازی‌های لیگ برتر سختگیری اعمال کنند.


حکم بازی با مس اعلام می‌شود
ریکاردو ساپینتو تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر به دلایل انضباطی به دفعات از حضور روی نیمکت استقلال محروم بوده و با توجه به محرومیت تعلیقی که در کارنامه این مربی قرار دارد تا حدی دست به عصا حرکت می‌کند. البته اگر مسئولان کمیته انضباطی بار دیگر برای ساپینتو محرومیتی را اعمال کنند محرومیت تعلیقی سرمربی استقلال که سه جلسه است برمی‌گردد. استقلالی‌ها امیدوارند که برای ساپینتو بابت اتفاقاتی که در جریان بازی با مس کرمان رخ داد، محرومیتی اعمال نشود، چون اگر چنین اتفاقی رخ دهد ساپینتو یک محرومیت طولانی را به واسطه بازگشت محرومیت تعلیقی پیش رو خواهد داشت.


مواظب تمیروف باشید
شرزود تمیروف، هافبک سابق پرسپولیس که اکنون در پیکان بازی می‌کند از آمادگی مطلوبی برخوردار است و اگر بازیکنان استقلال مواظب حرکات این بازیکن نباشند، با مشکل مواجه خواهند شد. البته طبق شنیده‌ها مجتبی حسینی قصد دارد بازی دفاعی را ابتدا در دستور کار خود قرار دهد اما بدون شک روی ضدحملات به خصوص شم گلزنی تمیروف هم حساب خواهد کرد.


ساپینتو به نشست نرسید
برنامه تمرینی استقلال به گونه‌ای بود که ریکاردو ساپینتو نتوانست خود را به نشست خبری پیش از بازی با پیکان برساند. معمولاً سرمربی تیم‌ها پیش از بازی‌ها در کنفرانس خبری حاضر می‌شوند که این تلاقی سبب شد سرمربی استقلال نتواند صحبت‌هایی درباره بازی بکند. باشگاه استقلال حتی حاضر به سپردن این مسئولیت به یکی از دستیاران ساپینتو هم نشد و به طور کلی کادر فنی استقلال در سکوت به این بازی رسید.


سرماخوردگی بابایی
پیمان بابایی یکی از مهاجمان مورد توجه سرمربی استقلال بوده و دقایق کمی برای استقلال بازی نکرده است. اگرچه بابایی به دلیل سرماخوردگی بازی امروز را از دست داده اما این مهاجم باید بعد از بازگشت به شرایط عادی تلاش خود را دوچندان کند. آمار گل‌های زده بابایی در استقلال قابل دفاع نیست و بیشتر بار گلزنی آبی‌ها روی دوش بازیکنانی همچون محبی، یامگا، مطهری و این اواخر قایدی بوده و دیگر مهاجمان مانند او نتوانستند به استقلال کمک قابل توجهی کنند.
 


Page Generated in 0.0049 sec