printlogo


کد خبر: 266397تاریخ: 1401/11/23 00:00
خبر


احتمال افزایش تماشاگر در دربی
دربی رفت بدون حضور تماشاگر برگزار شد و باشگاه استقلال نتوانست از امتیاز میزبانی خود در این بازی بهره ببرد.
مسئولان سازمان لیگ اما می‌خواهند دربی را در هفته بیست و هفتم برگزار کنند اما هنوز مشخص نشده که این بازی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد یا بدون حضور تماشاگران خواهد بود؟! دربازی‌های اخیر استقلال توانسته از 30 درصد از گنجایش ورزشگاه آزادی استفاده کند اما شرایط دربی با دیگر بازی‌ها متفاوت است و به احتمال زیاد سازمان لیگ مجوز افزایش تماشاگر را در این بازی خواهد گرفت و این بازی با حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


آمار جالب از استقلال
یکی از آمارهای جالبی که از استقلال باقی مانده این است که در سه بازی اخیر موفق شده هر 27 دقیقه یک گل به ثمر برساند.
این آمار فنی در روزهای گذشته میان هواداران استقلال دست به دست می‌شد و استقلالی‌ها ابراز امیدواری می‌کردند که در بازی‌های آتی نیز روند گلزنی استقلال ادامه یافته و این آمار ارتقا یابد.
البته استقلالی‌ها انتظار دارند روند گلزنی بیشتر در بازی با مدعیان و تیم‌های بزرگ ادامه‌دار باشد واین‌طور نباشد که استقلال فقط مقابل تیم‌های میانی جدول این‌طور موتور گلزنی‌اش خوب کار کند.
استقلالی‌ها معتقدند که تیم محبوب‌شان باید در دربی و بازی با گل گهر و تراکتور خودش را نشان دهد تا شاید دوباره قهرمان لیگ شود.


امروز بدون آبی‌دلان
بازی امروز استقلال و پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد. این بازی براساس توافقات انجام شده قرار است بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
البته ورزشگاه دستگردی محل اصلی میزبانی تیم پیکان نیست اما این باشگاه نتوانست در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان استقلال شود به همین دلیل بازی به ورزشگاه شهید دستگردی در محله اکباتان تهران موکول شد اما به دلیل شرایط خاصی که این ورزشگاه دارد، قرار شده این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.


شایعه بازگشت سعادتمند جدی است؟
طی روزهای گذشته بار دیگر شایعه بازگشت احمد سعادتمند به باشگاه استقلال شنیده شده است. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال هفته پیش نیز درباره خبربازگشت خود به باشگاه استقلال واکنش نشان داده بود واعلام کرده بود که همواره حاضر است به این باشگاه کمک کند و مشخص نیست که با مطرح شدن دوباره نام او در باشگاه استقلال آیا همان استراتژی را داشته باشد یا خیر؟! باید دید ماجرای سعادتمند و باشگاه استقلال که هرازچندگاهی مطرح می‌شود، به کجا خواهد رسید؟!
 


Page Generated in 0.0066 sec