printlogo


کد خبر: 266396تاریخ: 1401/11/23 00:00
معمای پرداخت اقساط وام 100 میلیاردی
استقلال از چاله به چاه نیفتد


پرداخت بدهی آندره استراماچونی برای مدیران باشگاه استقلال دردسرمالی بزرگی را به‌وجود آورده و از طرفی اگر تا فروردین‌ماه بدهی به مربی ایتالیایی سابق پرداخت نشود، جرایم سنگینی درانتظار باشگاه استقلال خواهد بود.
درهمین راستا قرار شده باشگاه استقلال وامی را از یکی از بانک‌ها دریافت کند و به استراماچونی بدهد.
مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده با یکی از بانک‌های کشور به توافق رسیده تا مبلغ 100 میلیارد تومان برای پرداخت بدهی به استراماچونی وام بگیرد.
فتح الله‌زاده قصد دارد بخشی از این وام را نیز به پادووانی پرداخت کند تا پرونده این بازیکن با باشگاه استقلال نیز مختومه شود اما پرسشی که مدیرعامل باشگاه استقلال باید به آن پاسخ دهد این است که آیا باشگاه توان بازپرداخت این بدهی 100میلیاردتومانی
را دارد؟
وقتی فتح الله‌زاده بابت وام‌هایی که در زمان آجورلو گرفته شده بارها انتقاد می‌کند و براین باوراست که دیون به جا مانده از مدیرعامل قبلی برای او و تیم مدیریتی‌اش مشکل ایجاد کرده آیا دریافت وام جدید برای باشگاه استقلال بدهی جدیدی را به‌بار نخواهد آورد و آیا او می‌تواند اقساط این وام را در موعد مقرر پرداخت کند؟
نامشخص بودن منابع درآمدی باشگاه استقلال و کفایت نکردن خرج و دخل‌ها درسال‌های اخیر برای باشگاه استقلال مشکلات عدیده بسیاری به‌وجود آورده و مدیران استقلال باید با برنامه‌ریزی مناسب به سمت دریافت وام‌های کلان بروند تا مشکلی درآینده ایجاد نشود.
 


Page Generated in 0.0050 sec