printlogo


کد خبر: 266390تاریخ: 1401/11/20 00:00
خبر

اختلاف نظر درباره گل اول
بعد از گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت برخی با فریز کردن تصویر شوت اسدبیگی و لحظه‌ای که توپ فرود آمده به این موضوع اشاره کردند که همان توپ گل شده و گل باید به‌نام اسدبیگی نوشته شود اما برخی هم با توجه به کیفیت پایین تصویر تلویزیون آبادان می‌گفتند تمام توپ از تمام خط رد نشده است. با این حال طرفداران فرضیه گل شدن شوت اسدبیگی بیشتر بودند و می‌گفتند چطور کمک‌داور این توپ را گل تشخیص نداده است.
 
بلیت 50 هزار تومانی مقصر استقبال کم
 قبل از بازی با صنعت نفت آبادان در فضای مجازی خبر آمد که با رایگان شدن بلیت بازی تماشاگران مجانی وارد ورزشگاه شده‌اند اما دوباره خبر آمد که خبری از بلیت مجانی نیست و به همین خاطر تماشاگران زیادی از این بازی استقبال نکرده‌اند. قیمت بلیت بازی دیروز در حالی 50 هزار تومان برای تمام سکوها اعلام شده بود که قیمت بلیت بازی هفته قبل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم همین رقم بود!
 
دیاباته در آفساید بود؟
 بعد از گل دوم پرسپولیس نفتی‌ها اعتراض زیادی به این گل داشتند و می‌گفتند دیاباته در موقعیت آفساید صاحب توپ شده و گل زده است. بعد از بازی هواداران تیم‌های رقیب با خط‌کشی روی تصویر فریز شده دیاباته در هنگام پاس عیسی نوشتند زانوی این بازیکن در آفساید بوده اما پرسپولیسی‌ها هم به این مسأله اشاره کردند که این خط‌‌کشی درست نبوده است. جالب اینکه بلافاصله بعد از بازی سه کارشناس تصمیم کمک‌داور را تأیید کردند و یکی گفت شیخ در آفساید بوده است. ابراهیم میرزابیگی، نوذر رودنیل و حسین زرگر با کمک‌داور موافق بودند اما تورج حق‌وردی اعلام کرده شیخ در آفساید صاحب توپ شده است. روز گذشته محمد منصوری کارشناس داوری در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی اعلام کرد اندام‌هایی از بدن که در گلزنی مؤثر است در آفساید لحاظ می‌شود و چون بخش‌هایی از بدن دیاباته (زانو، صورت و گردن)که با آنها می‌توانسته گل بزند در موقعیت آفساید بوده، کمک داور اشتباه کرده است.
 
 فریدون باید اخراج می‌شد
درست در میانه نیمه دوم و حوالی دقیقه 67 علی فریدون بازیکن تعویضی صنعت نفت خطای سفت و سختی روی سعید صادقی انجام داد که حتماً مستحق دریافت کارت زرد بود که اگر اینگونه می‌شد فریدون که قبل‌تر یک کارت زرد داشت باید اخراج می‌شد اما پیام حیدری به بازیکن دیگری از صنعت نفت اخطار داد و فریدون از اخطار جست. در این لحظه کل نیمکت و کادر فنی پرسپولیس به موضوع معترض شدند اما خبری از اخراج نشد.
 


Page Generated in 0.0053 sec