printlogo


کد خبر: 266389تاریخ: 1401/11/20 00:00
از نکونام عذرخواهی نکردم اما با عذرخواهی چیزی از من کم نمی‌شود
گل‌محمدی: امیدوارم گل دوم سالم باشد



یحیی گل‌محمدی بعد از برد مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: ابتدا درگذشت بلاژویچ را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم، دوم اینکه شهر خوی را فراموش نکنیم و هموطنان عزیزمان در این سرما نیاز به کمک زیادی دارند. بازی خوبی بود. از نظر نتیجه برای ما و نوع بازی که ارائه کردیم، بازی سنگینی بود. پیش‌بینی این بازی را کرده بودیم. نفت آبادان همه حریفانش را به دردسر می‌اندازد. قبل از بازی هم گفتم نفت خیلی پیشرفت کرده و بازی مقابل این بازیکنان تکنیکی در خط جلو سخت است. دیدید که غافلگیر هم شدیم. برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. این تیم توانایی دارد تا وسط‌های جدول هم خودش را بالا بکشد.
گل‌محمدی ادامه داد: بازی خوبی بود. بعد از 2 بر یک می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم. در مجموع فوتبال زیبایی از سوی هر دو تیم ارائه شد و ان‌شاءالله همین روند بردمان را دوباره ادامه بدهیم. بعد از دو هفته نتیجه نگرفتن این برد برای‌مان خیلی اهمیت داشت. باید تمرکزمان را برای دو بازی آینده لیگ بیشتر کنیم که در هر دو میزبان هستیم و یک بازی حذفی هم با سپاهان داریم که باید روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.
پرسپولیس در این بازی کامبک زد اما برخی معتقدند گل دوم‌تان آفساید بوده.
 من هنوز صحنه را ندیدم اما اینکه برخی کارشناسان گل را تأیید کرده‌اند و برخی هم آن را آفساید می‌دانند باید کارشناسان داوری بنشینند و صحنه‌های گل را دقیق‌تر ببینند. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و گل سالم باشد.
قبول دارید در 20 دقیقه آخر بازی، پرسپولیس حالت تدافعی داشت؟
‌ یک بخش این مسأله طبیعی است. حریف می‌خواهد جبران کند. البته در وقت‌هایی از بازی با پرس بالا شروع کردیم و حریف را مجبور کردیم در زمین خودشان بازی کنند. در ادامه هم یک مهاجم کم کردیم و به دفاع اضافه کردیم و این کار را برای ما راحت‌تر کرد، به خاطر توپ‌های بلندی که ارسال شد. اما در آن دقایقی که شما می‌گویید، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.
چطور بازی‌های تیم شما همیشه بعد از دو رقیب‌تان یعنی استقلال و سپاهان است؟
باید توازن بین رقبا مشخص باشد و این توازن برقرار باشد. در مورد بازی‌های آینده‌مان می‌گویم ما 9 روز نباید بازی کنیم و بعد از 9 روز فشردگی زیادی وجود دارد، این خیلی به ضرر تیم ما است. ما نامه هم زدیم و صحبت هم کردیم ولی متأسفانه آنها کار خودشان را می‌کنند. مسأله را به مدیر باشگاه هم گفتم. متأسفانه با این برنامه‌ریزی شرایط تیم ما را اصلاً در نظر نگرفته‌اند و این اجحاف بزرگی در حق ما است. از سهیل مهدی می‌خواهیم نسبت به این مسأله ورود کنند.
جواد نکونام گفته از طرف پرسپولیس تماس گرفتند و عذرخواهی کردند، آیا شما می‌دانید چه کسی این کار را کرده؟
 ایرادی ندارد که اگر من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود من برای‌شان آرزوی موفقیت کردم. بعد از بازی هم او را ندیدم چون روی سکوها حضور داشت. برای تیم جواد و فولاد خوزستان بخصوص در بازی‌های آسیایی‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. نکاتی بود که باید حتماً به او می‌گفتم. خودش در جریان است. اگر عذرخواهی کرده باشم چیزی از من کم نمی‌شود. هر جا کاری کرده باشم قطعاً عذرخواهی هم می‌کنم اما همه دیدند در بازی شرایط چطور پیش رفت و چه اتفاقاتی افتاد. جواد از مربیان خوب ما است و نیاز به حمایت دارد تا در آسیا موفق باشد.

 


Page Generated in 0.0047 sec