printlogo


کد خبر: 266383تاریخ: 1401/11/20 00:00
خبر



آماده‌باش به بانوان پرسپولیسی
احتمال حضور در آزادی بعد از 5 ماه و نیم
با توجه به صحبت‌های روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال هواداران خانم پرسپولیسی آماده باشند که ممکن است هفته بعد در ورزشگاه آزادی حاضر باشند. دوشنبه هفته آینده پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار خواهد بود و اگر شرایط مهیا شود بانوان پرسپولیسی می‌توانند بعد از ماه‌ها دوباره بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند. آخرین باری که بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته چهارم این فصل بود که روز 9 شهریورماه برگزار شد و حالا با در نظر گرفتن برگزاری بازی با هوادار در تاریخ 24 بهمن، هواداران خانم پرسپولیسی بعد از 5 ماه و نیم می‌توانند به ورزشگاه آزادی بیایند و نظاره‌گر بازی تیم محبوب‌شان باشند.

تشکیل جلسه هیأت‌مدیره
هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای بررسی مسائل مختلف و بررسی گزارش‌ها،غروب سه‌شنبه تشکیل جلسه داد. در جریان این نشست مدیرعامل گزارش‌های مختلفی را در حوزه مسائل اقتصادی، مالی و ورزشی باشگاه ارائه کرد که درباره آنها بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.اقدامات صورت گرفته برای جذب مهاجم برزیلی، شرایط باشگاه درآستانه برگزاری مزایده واگذاری سهام بلوکی باشگاه و تأثیرمسائلی چون اشتباهات داوری بر نتایج و جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ خلیج فارس، از جمله موارد مورد گفت‌وگو در این نشست بود.

دو بازی متوالی در آزادی
پرسپولیس دوهفته قبل در صدرجدول شرایط بسیار خوبی داشت اما بنا به دلایلی که عمدتاً غیرفوتبالی بود، فاصله 5 امتیازی‌اش نسبت به سپاهان به عدد صفر رسید و صدر را از دست داد. پرسپولیس درهفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست توانست کمی فاصله بیندازد ولی این فاصله از بین رفت اما با این وجود سرخ‌ها هنوزهم فرصت دارند دوباره به صدر برسند پرسپولیس بدون توجه به نتایج رقبا اگر در دو بازی بعدی‌اش مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان درآزادی برنده باشد می‌تواند دوباره به همان شرایطی برگردد که هفته‌های قبل در آن قرار داشت. البته با فاصله‌ای 8 روزه از بازی هوادار پرسپولیس راهی اصفهان خواهد شد تا در جام حذفی به مصاف سپاهان برود. این تیم پس از بازگشت از اصفهان درآزادی از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می‌کند و دربازی هفته بیست و دوم به تبریزرفته و با تراکتوررقابت خواهد کرد. دو بازی دیگرهم تا آخر سال جاری برگزارمی‌شود.


Page Generated in 0.0041 sec