printlogo


کد خبر: 266364تاریخ: 1401/11/20 00:00
کنفرانس



شایعه دوپینگ در لیگ آزادگان
پس از پایان رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشورمان اتفاقات عجیبی در رختکن یکی از تیم‌های لیگ یکی رخ داده است. ظاهراً چند بازیکن این تیم بعد از پیروزی در هفته گذشته رقابت‌ها، در رختکن از هوش رفته و وضعیت جسمانی خوبی نداشته‌اند، که نشان می‌داد بازی سنگینی را پشت سر گذاشته و در شرایط عادی وارد میدان نشده‌اند.
از هفته‌های گذشته همواره زمزمه‌هایی درباره مشکوک بودن دوندگی و فعالیت برخی بازیکنان این تیم به گوش می‌رسید و با اتفاقات این هفته در درون زمین و رختکن، به نظر می‌رسد، برخی صحبت‌ها درباره این تیم، خیلی هم به شایعه نزدیک نبوده است.
جالب است که در لیگ یک فوتبال کشورمان، چندان نظارتی وجود ندارد و اتفاقات عجیب و غریب در این رقابت‌ها کم نیست، بخصوص اینکه بعضی تیم‌ها تلاش دارند، به هر طریقی مجدداً در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند و این برای فدراسیون فوتبال زنگ خطری است که باید جدی گرفته شود. هر چند در هفته‌های اخیر هیچ نمونه تست دوپینگی مثبت اعلام نشده است.


قریشی: از هواداران می‌خواهم احساسی نباشند
محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن درباره واکنش برخی هواداران می‌گوید: «روی صحبتم با یکسری از هواداران است که کمی احساسی در مورد کادر فنی حرف می‌زنند. من نمی‌خواهم از کادر فنی دفاع  کنم. همه چیز را در زمین بازیکنان رقم می‌زنند. اگر من سر جایم می‌ایستادم این گل را نمی‌خوردیم و با سه امتیاز بیرون می‌آمدیم و حداقل سه پله در جدول بالا می‌آمدیم. تمام هوادارانی که امروز حرف‌های خوبی در مورد کادرفنی نمی‌زدند، مطمئن باشید تشویق‌مان می‌کردند.» او حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «فشار را از روی کادرفنی بردارید، دو سال پیش هم تغییر داشتیم و هیچ اتفاق خوبی برای ما نیفتاد. آقای تارتار تیم را می‌شناسد. قبول دارم شرایط‌مان کمی بد شده، پارسال هم در چنین شرایطی گیر افتادیم، به خاطر اینکه پشت هم ایستادیم توانستیم شرایط را عوض کنیم.»


بارانی: فقط دو امتیاز با فولاد اختلاف داریم
صادق بارانی هافبک ملوان در مورد تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «فکر می‌کنم دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. بخصوص بچه‌های ما. از همین جا به تک‌تک‌شان خسته نباشید می‌گویم. تیمی که بعد از ۷ سال دوری از لیگ برتر در سال اولش اینگونه بازی می‌کند. فکر می‌کنم اینکه با تیم بالا سرمان یعنی فولاد دو امتیاز اختلاف داریم خیلی نکته خوبی است. قطعاً رفته رفته شرایط‌مان نسبت به قبل خیلی بهتر می‌شود.» او در خصوص گل به خودی میلاد جهانی اینطور می‌گوید: «شما خودتان می‌دانید میلاد چه فوتبالیست بزرگ و توانمندی است. همه اعضای مجموعه خیلی خوشحال هستند که میلاد را در اختیار داریم. اشتباهی است که در تمام دنیا به وجود می‌آید.»

 


Page Generated in 0.0052 sec