printlogo


کد خبر: 266359تاریخ: 1401/11/20 00:00
باز هم رستگاری در دقیقه 90 و N ام


دقیقه ۱۸ ارسال ریکاردو آلوز از سمت چپ روی سر رضا اسدی  فرود آمد اما ضربه  سر محکم او با واکنش دیدنی محمدرضا خالدآبادی روانه کرنر شد.
دقیقه ۳۱ ارسال ضربه ایستگاهی توسط آلوز با ضربه سر مهاجم تراکتور همراه شد که از کنار دروازه با اختلاف کمی روانه اوت شد.دقیقه ۴۲ ضربه سر آرام  محمد جواد محمدی را اخباری براحتی در اختیار گرفت.
یک دقیقه بعد پاس محمد چهارمحالی در داخل محوطه جریمه به روزی طلب رسید اما ضربه بی‌دقت او، با برخورد به پای مدافعان تراکتور، از منطقه خطر دور شد.
دقیقه ۴۵ ارسال بازیکن هوادار از سمت راست، پس از عبور از محمدجواد محمدی، در منطقه شش قدم مقابل پای چهارمحالی فرود آمد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۵ ضربه روی پا و سرضرب مهدی خانی از داخل محوطه جریمه با واکنش بسیار خوب اخباری راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۱ شوت محکم آلوز از پشت محوطه جریمه، با واکنش خالد آبادی راهی کرنر شد. دو دقیقه بعد ارسال ضربه ایستگاهی توسط بابک مرادی از همه عبور کرد و به شکل خطرناکی در دستان اخباری جای گرفت.
دقیقه ۶۵ پاس بی‌نظیر بابک مرادی در یک موقعیت تک به تک به جواد محمدی رسید اما ضربه نه چندان خوب او را اخباری بخوبی دفع کرد.
دقیقه ۷۷ پاس بسیار خوب اسدی در یک موقعیت تک به تک به ریکاردو آلوز رسید اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.
تراکتور باز هم در دقیقه پایانی بازی به گل رسید.توپ ارسالی توسط ریکاردو آلوز از سمت چپ، از روی سر مدافع هوادار و محمد عباس‌زاده گذشت و مقابل پای گوستاوو واگنین قرار گرفت تا او با ضربه‌ای محکم، دروازه محمدرضا خالدآبادی را باز کند.


Page Generated in 0.0045 sec