printlogo


کد خبر: 266357تاریخ: 1401/11/20 00:00
کنفرانس


خمس: فوتبال ایران اختلاف زیادی با فوتبال دنیا دارد

پاکو خمس سرمربی تراکتور درباره پیروزی تیمش مقابل هوادار می‌گوید: «از نتیجه به دست آمده خوشحالم. مقابل حریف قدرتمندی در این زمین بازی کردیم. آن‌طور که می‌خواستم نتوانستیم بازی کنیم.
یکسری اشتباهات داشتیم و آرامش کافی را نداشتیم ولی به خاطر این برد ارزشمند خوشحال هستم.می‌خواهم در خصوص تیم خوب هوادار صحبت کنم. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و کار را برای ما سخت کرده بودند.» او انتظار زیادی از تیمش ندارد. «ما اجباری برای حضور در بین سه تیم اول نداریم و نمی‌خواهیم بار اضافی روی دوش تیم قرار دهیم. ما تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم تمامی امتیازات را کسب
کنیم.
تیم‌هایی هستند که بیشتر هزینه کرده‌اند و فشار حضور در بین سه تیم اول روی دوش آنان وجود دارد. شاید دو ماه قبل کسی فکر نمی‌کرد که تراکتور خوب کار کرده و در قواره تیم مدعی ظاهر شود.  
ایران لیگ برتر بسیار سختی دارد و تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند. با تغییر برخی پارامترها همچون چمن و توپ بازی‌ها، می‌توان کیفیت لیگ را افزایش داد. اینجا اختلافات زیادی با سطح اول فوتبال دنیا دارد.»
او در خصوص شایعات مطرح شده در رابطه با حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران این‌طور می‌گوید: « در خصوص موضوعی که بستگی به من ندارد، حرفی ندارم. کارم را در تراکتور انجام می‌دهم و همه چیز در آینده مشخص می‌شود.»


گوستاوو واگنین: خوشحالم که این گل حساس را زدم

تراکتور موفق شد با تک گل لحظات پایانی گوستاوو واگنین مقابل هوادار به برتری برسد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب تیم تبریزی واریز شود.
او می‌گوید: «یک پاس فوق‌العاده از سوی ریکاردو آلوز برای من فرستاده شد. ریکاردو آلوز از فرصت استفاده کرد و یک پاس خوب برای من فرستاد و من هم موقعیت خوبی برای نفوذ به محوطه جریمه داشتم و توانستم در نهایت گلزنی کنم. خیلی خوشحالم که نخستین گلم در یک موقعیت حساس برای تراکتور به ثمر رسید.»
او با اشاره به تیم هوادار این‌طور می‌گوید: «یک بازی بسیار سخت داشتیم و در این زمین بازی کردن هم دشوار بود، اما نهایتاً توانستیم به پیروزی برسیم. من می‌خواهم به کل تیم تبریک بگویم که تا آخر جنگید و توانستیم گل پیروزی‌ بخش را در دقیقه 91 به ثمر برسانیم.»
 


Page Generated in 0.0047 sec