printlogo


کد خبر: 266353تاریخ: 1401/11/20 00:00
ساکت الهامی:
گواردیولا بازی‌های تیم مرا بیشتر تماشا کند

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز می‌گوید: «آنها خیلی خوب بازی کردند، اما نباید از تیم خوب تراکتور گذشت. ما خیلی باکیفیت بازی می‌کنیم، اما اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که نمی‌توانید با آن بجنگید. اگر مسائل پشت پرده را باز کنم، باید خیلی چیزها بگویم. با این حال هیچ باند و رسانه‌ای ندارم و سایت یا برنامه‌ای از من حمایت نمی‌کنند. نکونام به این مسائل اشاره کرد. من نمی‌توانم به تنهایی با همه بجنگم. مسائلی وجود دارد که می‌توان از آنها یک کتاب نوشت، اما کاری به آن ندارم و به تراکتور و مربی این تیم تبریک می‌گویم. تیم باید به‌صورت گروهی بازی کند و دیدید چند موقعیت گلزنی داشتیم. اینگونه نیست که فقط مهاجم گل بزند و مدافع دفاع کند. یک تیم در دفاع و حمله شرکت می‌کند. به نظرم اگر اسپانیایی حساب کنیم، تیم هوادار اسپانیایی بازی کرد تا تیم خمس. مربی بسیار خوبی به ایران آمده، اما خمس گفته بود گواردیولا خیلی به او نگاه می‌کند. به خمس و گواردیولا پیشنهاد می‌کنم بازی‌های تیم مرا بیشتر تماشا کنند!.»
او با اشاره به اخراج بازیکنش این طور می‌گوید: «مهندس تیم حریف (ریکاردو آلوز) توهین بدی کرد که نیما انتظاری از داور پرسید این حرف را شنیدی. داور به انتظاری گفت به تو گفته بودم اگر زیاد حرف بزنی، تو را اخراج می‌کنم! نمی‌توانم با پشت پرده بجنگم و صحبت‌هایی کنم که بار حقوقی داشته باشد. چون حریف ما تراکتور بود و جایگاه فعلی خودم به‌عنوان مربی را از این باشگاه گرفتم. هویت من برای تراکتور است.»
اما دلخوری او از اتفاقات روزهای گذشته: «در روزهای گذشته، پیج‌هایی در فضای مجازی به من توهین کردند که آنها را حلال نمی‌کنم. من حریف‌شان نمی‌شوم و به نظرم باندی قوی در فوتبال افتاده است که اگر ریشه‌یابی نشود، اتفاقات زیادی می‌افتد. از تاج و کمیته‌های اخلاق و انضباطی می‌خواهم به این مسأله ورود
کنند. هواداران واقعی تراکتور باکلاس هستند، اما فحاشی‌ها از پیج‌های منتسب به تراکتور صورت گرفت و کاملاً خط‌دهی شده بود. حال بدی دارم و به‌خاطر میلاد کر (مدافع مصدوم تراکتور)‌ به هم ریختم. اتفاقاتی می‌افتد که توجیه شده است و انگار فیلمی است که قبلاً آن را دیده‌ای.»


Page Generated in 0.0047 sec