printlogo


کد خبر: 266352تاریخ: 1401/11/20 00:00
عرب‌براقی فقط ژست داوری را از فغانی یاد گرفته!
انتظاری: یک جمله گفتم، اخراج شدم


نیما انتظاری یکی از بازیکنان کلیدی هوادار محسوب می‌شود. هافبک میانی و مازنی هوادار که دومین فصل حضور در ترکیب این تیم را سپری می‌کند.
انتظاری که برادرزاده سهراب انتظاری، مهاجم سابق پرسپولیس است، در گفت و گو با ایران ورزشی از شرایط تیمش می‌گوید و البته بازی با پرسپولیس که دیداری حساس خواهد بود.

نظرت در مورد بازی با تراکتور چیست؟
بازی که بازی خوبی بود و تیم ما هم موقعیت‌های زیادی داشت. کیفیت بازی خوب بود و تیم ما هم توانست جلوی حملات تراکتور را بگیرد. اینکه موقعیت‌های تراکتور نسبت به بازی‌های قبل خیلی کمتر بود، نشان می‌دهد که ما توانستیم کار خودمان را تا حدود زیادی درست و بی‌نقص انجام بدهیم. روی یک صحنه کاملاً اتفاقی گل خوردیم و غافلگیر شدیم. ضمن اینکه تیم ما هم موقعیت‌های زیادی داشت اما روی اشتباهات بازیکنان‌مان نتوانستیم دروازه تراکتور را باز کنیم. فشار زیادی روی دروازه تراکتور آوردیم اما در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم. به تیم تراکتور و هواداران پرشورشان تبریک می‌گویم.
در مورد داوری بازی با تراکتور چه نظری داری؟
من برای آقای عرب‌براقی احترام زیادی قائل هستم اما متأسفانه حس می‌کنم ایشان از آقای فغانی بیشتر ژست‌های داوری را یاد گرفته و خیلی در نقش خودشان فرو رفته‌اند.
نظرت در مورد اخراج خودت چیست؟
بازی تمام شده و داور سوت پایان بازی را زده بود و مرا فقط به خاطر یک جمله اخراج کرد.
مگر چه حرفی به داور زدی؟
در دقایق پایانی بازی بر سر یک خطا که اتفاق افتاد، یکی از بازیکنان خارجی تیم تراکتور به صورت داور نگاه کرد و به انگلیسی فحش بسیار زشتی داد اما آقای عرب‌براقی به او بی‌توجهی کرد و واکنشی نشان نداد. حتی در میکسدزون استادیوم من ایشان را قسم دادم و او می‌تواند خودش شهادت بدهد که این اتفاق افتاد.
نگفتی به داور چه حرفی زدی که اخراج شدی؟
فقط از او پرسیدم چرا اخراجش نکردی که ایشان هم به من گفت خیلی غر می‌زنی و بعد به من کارت قرمز نشان داد.
در مورد بازی هفته آینده چه نظری داری؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. من برای تیم پرسپولیس و هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.
شرایط تیم‌تان برای بازی بعد به چه ترتیب است؟
ما تیم خوبی داریم، تلفیقی از بازیکنان جوان و همچنین بازیکنان با تجربه مثل آقای مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان، بابک مرادی و عزت‌الله پورقاز. از طرفی هم دروازه‌بان تیم ما مقابل تراکتور 20 ساله بود. دو، سه مصدوم داریم و من هم که متأسفانه محروم هستم. خیلی از بازیکنان جوان ما مقابل پرسپولیس برای اولین بار برابر هواداران و در استادیوم آزادی بازی خواهند کرد. به شخصه خیلی دلم می‌خواست در این بازی کنار تیم باشم اما قسمت نشد. امیدوارم هم‌تیمی‌هایم موفق باشند.
برای مساوی و کسب حداقل امتیاز پا به زمین می‌گذارید؟
نه، قطعاً اینطور نیست. ما حتی در دیدار رفت هم تیم‌مان بالا بازی می‌کرد و اصلاً نمایش بسته‌ای ارائه ندادیم. درست است 3 بر یک باختیم اما نسبت به سایر رقبا بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم. برای این بازی هم قطعاً برای برد و جبران نتیجه بازی رفت پا به مسابقه می‌گذاریم.
از ساکت الهامی انتظار نداشتی با توجه به اینکه امروز یک اخطار گرفته بودی تعویضت کند؟
نه، آقای الهامی در اکثر بازی‌ها مرا از ابتدا به زمین می‌فرستد و او قطعاً نمی‌دانست آقای عرب‌براقی سختگیرانه مرا اخراج خواهد کرد. من حتی وقتی کارت زرد داشتم هیچ اعتراضی نکردم و صحنه‌ای نبود که داور بخواهد اخراجم کند.
این فصل هدف تیم‌تان ماندن در لیگ است؟
اینطور نیست. ما سال گذشته هم تیم‌مان با وجود بدشانسی رتبه 11 جدول را به دست آورد و امسال قطعاً هدف‌مان این است که رتبه تک رقمی به دست بیاوریم. همچنین نیم‌ نگاهی هم به نیمه بالای جدول داریم. تیم‌مان امسال نسبت به سایر رقبا خیلی کمتر هزینه کرده و واقعاً بودجه هوادار اندازه نصف هزینه بقیه تیم‌ها هم نیست.


Page Generated in 0.0063 sec