printlogo


کد خبر: 266350تاریخ: 1401/11/20 00:00
عزیزی: خودم تصمیم گرفتم از تیم ملی جدا شوم
او نتوانست به فوتبال ایران کمک کند


خداداد عزیزی یکی از بازیکنانی بود که رابطه خوبی با بلاژویچ نداشت و در دوران این مربی از تیم ملی کنار رفت.
در آن روزها گفته شد که دلیل ناراحتی عزیزی گرفتن پیراهن شماره یازده تیم ملی از او بوده است. خداداد در یادآوری آن اتفاق گفت: «آن جلسه‌ای که از تیم ملی جدا شدم بازی دوستانه با صنعت بود. من نیمه دوم بازی کردم و خیلی هم خوب بودم. در بازی به من پیراهن نرسید و بلاژویچ برای اینکه مدیریت کند گفت چه کسی به خداداد پیراهن نداده؟ آقای ابراهیمی گفت پیراهن کم بوده که بلاژ گفت من می‌دهم برای او پیراهن بدوزند. خیلی این چیزها را بلد بود. من گفتم نه پیراهن شماره 11 خودم را می‌خواهم که از رحمان رضایی گرفت و من بازی کردم ولی بعد از شام در هتل تصمیم گرفتم از تیم ملی جدا شوم. او سعی کرد من را متقاعد کند. حتی گفت من هافبک نفوذی خودم را امروز پیدا کردم ولی گفتم نمی‌توانم با شما کار کنم که خیلی هم دوستانه با هم دست دادیم و جدا شدیم. بعد رسانه‌ها شلوغش کردند که دعوا شده و خداداد را بیرون کردند.»
عزیزی درباره اعطای لقب «سیاه‌باز» به بلاژویچ گفت: «من که در روی صورت او چنین حرفی نمی‌زنم. بعد که کار به مصاحبه و جار و جنجال کشید از قول من عنوان شد کسی که برای من سیاه‌بازی کند را نمی‌توانم بپذیرم. خب مگر می‌شود شما پیراهن یکی را ندانی، بعد به او بگویی برایت لباس می‌دوزم و پلی‌میکر من هستی؟ این هم راهکار او بود که این قضیه را حل کند. بعداً تلاش شد که برگردم ولی خود بلاژویچ خیلی مایل نبود و دوستان فدراسیون هم فکر کنم خیلی دوست نداشتند.»
او درباره اینکه آیا بلاژویچ برای فوتبال ایران مؤثر بوده، گفت: «اگر قرار بود کمک کند تیم باید به جام جهانی می‌رفت که نرفت.»


Page Generated in 0.0050 sec