printlogo


کد خبر: 266338تاریخ: 1401/11/20 00:00
شکست سنگین شهداب در لیگ والیبال
تکلیف سهمیه هشتم به هفته آخر کشید


هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که شهداب صدرنشین پس از برد تعیین‌کننده خود در هفته گذشته، باخت سنگینی را برابر پاس گرگان تجربه کرد تا همچنان امکان تغییر در صدر تا هفته پایانی دور برگشت وجود داشته باشد.
در رقابت‌های این هفته شهداب که میهمان پاسی‌ها در گرگان بود، در سه ست پیاپی مغلوب میزبان خود شد تا ششمین باخت خود را تجربه کند. گرگانی‌ها با این پیروزی 46 امتیازی شدند تا همچنان در رده چهارم جدول باقی بمانند.
شهداب هم همچنان در صدر جدول قرار دارد اما با توجه به برد هراز، رقابت هفته پایانی دور برگشت هیجان بیشتری پیدا کرد و این امکان وجود دارد تا در صورت باخت شهداب و برد هراز، یک بار دیگر صدر جدول به آملی‌ها برسد.
شاگردان بهروز عطایی روز گذشته نیان الکترونیک را در زمین خودی شکست دادند تا هجدهمین برد فصل خود را دشت کرده و همچنان به صدرنشینی امیدوار باشند. در سایر دیدارها هورسان هم که با باخت هفته‌های اخیرش تا رده ششم سقوط کرده بود، با برد سه بر صفر برابر شهرداری ارومیه، به رده پنجم رسید و مانند پاس گرگان 15 برده شد. یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های هفته‌های پایانی بین ایفاسرام و گیتی پسند شکل گرفته. دو تیمی که رقابت میلیمتری را برای کسب آخرین سهمیه باقیمانده برای صعود به پلی‌آف تشکیل داده‌اند و این‌طور که به نظر می‌رسد هیچکدام هم قصد پا پس کشیدن ندارند.
این دو تیم که حساب خود را از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه هشتم جدا کرده بودند، در این هفته هم به بردهای خود ادامه دادند تا رقابت هیجان انگیز آنها به هفته پایانی بکشد. ایفا سرام که شانس بیشتری برای صعود دارد، در یک رقابت نزدیک پیکان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و گیتی‌پسند هم از سد راه یاب ملل گذشت تا هر دو با 12 برد در رده‌های هشتم و نهم باقی بمانند.
 نتایج کامل هفته بیست و پنجم:
هورسان رامسر 3
 شهرداری ارومیه صفر
پاس گرگان 3
 شهداب یزد صفر
گیتی پسند 3
 راه یاب ملل مریوان 1
مس رفسجان 3
 سایپا صفر
هراز آمل 3
 نیان الکترونیک 1
شهرداری گنبد 2
 فولاد سیرجان 3
پیکان تهران 2
 ایفا سرام اردکان 3


Page Generated in 0.0044 sec