printlogo


کد خبر: 266327تاریخ: 1401/11/20 00:00
خبر و مصاحبه


تکذیب اضافه شدن پیروز به کادر
پیروزی قربانی نشستی با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال داشته که همین دیدار باعث شده شایعه حضورش در باشگاه استقلال قوت بگیرد. قربانی درباره این دیدار اما توضیحی دارد: «جلسه‌ای دوستانه با علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه داشتم که برخلاف شایعات صحبتی با بنده در خصوص اضافه شدن به کادرفنی استقلال صورت نگرفت زیرا کادر ساپینتو تکمیل است و استقلال در حال‌ حاضر شرایط خوبی را پشت‌ سر می‌گذارد.»
 

تعداد مشاوران فتح‌الله‌زاده بازهم زیاد شد
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال از روزی که سکان مدیریت این باشگاه را به دست گرفته افراد متعددی را به‌عنوان مشاور به کار گرفته است. به تازگی مدیرعامل باشگاه استقلال بهرام امیری را هم به دایره مشاوران خود اضافه کرده است. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که چند روز قبل از انتخاب بهرام امیری به‌عنوان مشاور مدیرعامل از علی نظری جویباری نیز به‌عنوان مشاور مدیرعامل یاد شد و حکمی هم در اختیار معاون سابق باشگاه استقلال قرار گرفت. اگر مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه قرار است این حجم از مشاورانش چه اموری را در باشگاه استقلال تحت مدیریت خود درآورند، توضیحاتی بدهد هواداران بیشتر در جریان دلایل انتصابات متعدد او در باشگاه استقلال قرار خواهند گرفت. البته که حضور همه افراد باتجربه در کنار مدیرعامل باشگاه استقلال فایده‌بخش است اما وقتی چند نفر به طور پی‌درپی حکم مشاور مدیرعامل می‌گیرند، باید مشخص شود دقیقاً قرار است چه کاری در باشگاه استقلال انجام دهند.


نیکبخت: بلاژ نبود مدافع می‌ماندم
 واکنش علیرضا نیکبخت به درگذشت بلاژویچ بسیار احساسی است. بازیکن سابق استقلال درباره این ماجرا می‌گوید: «مربی خیلی خوبی بود و زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشید. به فوتبال کشورمان خدمت کرد و خیلی از مربیان مانند برانکو ایوانکوویچ کنار ایشان رشد کردند. باید قدردان چنین زحماتی بود و واقعاً از این اتفاق ناراحت شدم. چنین سرمربیانی باید همیشه مورد تمجید باشند و نباید بگذاریم از یاد بروند.» نیکبخت درخصوص لقب «پرنده آسمانی» که از سوی بلاژویچ به او اهدا شده بود، گفت: «ایشان به من لطف داشتند. اگر او نبود من مدافع می‎‌ماندم. لطف او باعث شد از خط دفاع جلوتر بیایم و یک خط جلوتر بازی کنم. همیشه در یادم می‌ماند و امیدوارم روحشان قرین شادی باشد.»
 
 


Page Generated in 0.0054 sec