printlogo


کد خبر: 266321تاریخ: 1401/11/20 00:00
خبر

حمله کریمی به قربانزاده
حجت کریمی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات اخیر قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی این جملات را به زبان آورده است: «قبل از هر چیز باید بگویم این همه مشکلات بزرگ و کوچک در سازمان بورس و اوراق بهادار وجود دارد که اگر آقای قربان‌زاده واقعاً تا این اندازه دلسوز مردم است باید ابتدا به آنها رسیدگی کند و بعد سراغ استقلال بیاید. مشکلات استقلال همه مربوط به اقدامات مدیرعامل قبلی است اما سؤال من از آقای قربان‌زاده این است: وقتی آقای آجورلو در حال ثبت این قراردادها در کدال بود چرا آن زمان به این مسائل ورود نکردند و ساکت ماندند؟ آنهایی که دوست دارند با اسم باشگاه استقلال صحبت کنند تا دیده شوند، قطعاً اهدافی در سر دارند وگرنه یک روز قبل از بازی استقلال کسی بی‌دلیل به تلویزیون نمی‌رود تا ذهن هواداران باشگاه استقلال را دچار نگرانی کند.»
 
احتمال ضعیف برگزاری بازی با پیکان در آزادی
باشگاه پیکان همواره در ورزشگاه انقلاب کرج از رقبای خود میزبانی می‌کند اما به تازگی باشگاه پیکان درخواست خود را برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه دستگردی اکباتان به سازمان لیگ ارائه کرده و منتظر اعلام نظر نهایی است. گفته می‌شود اگر بازی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شود، بدون حضور تماشاگر خواهد شد. حال شاید رایزنی مسئولان باشگاه استقلال با مسئولان باشگاه پیکان برای برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی جواب دهد و این بازی به ورزشگاهی منتقل شود که مطلوب استقلالی‌ها است. البته بعید است که پیکانی‌ها با این درخواست موافقت کنند.

 امتیاز۱۱۰۰ استقلال در لیگ برتر
تیم فوتبال استقلال با برتری در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان به یک آمار ویژه در فوتبال ایران دست یافت.
 استقلال که تا پیش از این بازی نیز پرامتیازترین تیم تاریخ لیگ برتر بود با کسب ۳ امتیاز دیگر از بازی با نفت مسجد سلیمان به عدد ۱۱۰۰ امتیاز در تمام طول دوران حضورش در لیگ برتر رسید. البته استقلال فقط چهار بار موفق شده جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و با وجود اینکه پرامتیازترین تیم تاریخ لیگ برتر تا امروز محسوب می‌شود، اما از حیث قهرمانی از رقبایی همچون پرسپولیس و سپاهان عقب‌تر است. استقلال در اغلب ادوار لیگ برتر مدعی قهرمانی بوده و به همین دلیل هم هست که صاحب بیشترین امتیاز در طول دوران حضورش در لیگ برتر است.
 


Page Generated in 0.0054 sec