printlogo


کد خبر: 266313تاریخ: 1401/11/20 00:00
سرمایه‌گذاری من در والیبال «دلی» بود
آزمون: هرگز برای پیکان کری نخواندم



مرتضی طهوری
روزنامه نگار
سردار آزمون در دومین سال تیمداری در والیبال زنان، حضور در فینال را تجربه کرده که این اتفاق بزرگی برای سریک گنبد محسوب می‌شود. مهاجم تیم ملی ایران درباره این‌که چرا به سمت تیمداری در والیبال رفت، می‌گوید: «من سعی کرده‌ام به ورزش بانوان در شهرم بیشتراهمیت بدهم تا آنها دیده شوند چون لیاقت دارند به سالن بیایند و تیم شهر خود را تشویق کنند و این موضوع واقعاً لذتبخش است. وقتی خانمی با دختر کوچک خود به سالن می‌آید، شاید آن دختر عاشق والیبال باشد و در آینده استعدادی در این رشته شود. این موضوع واقعاً برایم مهم است. این سرمایه‌گذاری هیچ سود مالی برای من ندارد و کارها از سوی من و خانواده‌ام کاملاً دلی انجام می‌شود.»
آیا تیمداری در والیبال، خللی در فوتبال سردار ایجاد نمی‌کند؟ او می‌گوید: «نه! چون در گنبد، عمویم، پدرم، خواهرم ومادرم هستند و تیم را اداره می‌کنند و من فقط از تیم حمایت می‌کنم. تیم ما طوری است که انگار یک خانواده هستیم و نمی‌توانیم بگوییم این تیم برای سردار آزمون یا خلیل آزمون است. کادر فنی ما خودشان تیم را اداره می‌کنند و اصلاً برایم حاشیه ایجاد نمی‌کنند. ضمن اینکه مادرم عاشق والیبال است، خودش قبلاً بازی می‌کرد و هر جایی باشد کنار تیم می‌رود و لذت می‌برد. آرزو داشتم مادرم این روزها را ببیند. وقتی تیم سریک می‌برد مادرم خوشحال‌ترین زن دنیاست. اوهمیشه می‌گوید این بازیکنان، دختران اوهستند.»
فینال لیگ برتر والیبال زنان جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. شایعه شده که سردار برای پیکان کری خوانده اما او این مسأله را تکذیب می‌کند: «باید اول مطمئن باشیم که آیا حرفی زده شده است یا خیر. اصلاً چرا باید کری بخوانم؟ من سال اول است که در لیگ برتر والیبال زنان تیمداری می‌کنم، پس چرا باید برای تیمی که سال‌هاست در این حوزه تیمداری می‌کند کری بخوانم؟ آنقدر شعور و درک و فهم دارم که هیچوقت چنین کاری نکنم. شاید در بین دوستانم کری بخوانم اما هیچ‌وقت این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنم، چون این کار بچگانه است. به‌نوبه خودم به دو تیم سریک و پیکان تبریک می‌گویم که به فینال رسیده‌اند. رسیدن به فینال شخصیت بالای دو تیم را نشان می‌دهد. پیکان کاری کرده که کسی نتواند از این تیم ایراد بگیرد. به آنها تبریک می‌گویم که به فینال رسیدند. ما یا پیکان برنده بازی خواهد شد اما مهم این است که هردوتیم لیاقت داشتند که به فینال برسند.»


Page Generated in 0.0047 sec