printlogo


کد خبر: 266305تاریخ: 1401/11/20 00:00
تاریخ‌سازی کینگ جیمز
لبران مقدس

امیررضا همایون
خبر نگار
بدون شک لبران جیمز ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در طول سالیان اخیر عملکرد خوبی در جهان بسکتبال داشته است، این موفقیت به گونه‌ای بوده که بسیاری از علاقه مندان به ورزش بسکتبال را با لبران جیمز به یاد می‌آورند.
لس آنجلس لیکرز در این فصل برخلاف فصول گذشته روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی کنفرانس غرب قرار دارد و به همین خاطر حضورش در مرحله پلی‌آف رقابت‌های اتحادیه ملی بسکتبال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما ضعف تیمی مانع درخشش لبران جیمز در رقابت‌های اتحادیه ملی بسکتبال نمی‌شود. این درخشش‌ها تا جایی ادامه داشت که او موفق شد در بازی بامداد چهارشنبه تیمش به وقت ایران مقابل اوکلاهاما سیتی‌تاندر 38 امتیاز کسب کند و با وجود شکست تیمش مقابل اوکلاهاما به رکورد جاودانه کریم عبدالجبار اسطوره بسکتبال ایالات متحده و جهان از حیث کسب امتیاز در رقابت‌های NBA رسید. او با به‌دست آوردن ۳۸,۳۹۰ امتیاز به صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان تاریخ NBA رسید. به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها کسی بتواند به این رکورد برسد و لبران با خیال راحت می‌تواند بدون اینکه کسی رکوردش را بشکند به بازی درNBA ادامه دهد.
 تبریک عبدالجبار به جیمز
کریم عبدالجبار، صاحب قبلی این رکورد، پس ازعبور لبران از رکورد جاودانه‌اش با تبریک به او گفت: «زندگی لبران در بسکتبال خلاصه شده است. او از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد و استعداد لازم برای حضور در NBA را داشت و بلافاصله شروع به درخشش کرد و تقریباً ۲۰ سال است که این درخشش ادامه دارد. بنابراین باید به او به خاطر تمام درخشش‌ها و ثباتی که در بسکتبال داشته تبریک گفت. او به زمین مسابقه می‌رود و تمام تلاشش را برای موفقیت تیمش می‌کند. همه اعضای تیم پشت او هستند و او را به‌عنوان رهبر قبول دارند.»  پس از انتشار این پیام تبریک از سوی کریم عبدالجبار لبران جیمز هم درپاسخ به اسطوره بسکتبال ایالات متحده گفت: «اینکه بتوانم در حضور چنین اسطوره‌ای رکورد بزنم اتفاق بسیار بزرگی است ولی باید فروتن باشم.»


Page Generated in 0.0044 sec