printlogo


کد خبر: 266301تاریخ: 1401/11/20 00:00
خبر



بارسلونا گام اول برای جذب سوارس بعدی را برداشت
گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا تلاش‌های خود را برای جذب ویتور روکه، پدیده برزیلی که به او لوئیس سوارس بعدی لقب داده‌اند آغازکرده است. این بازیکن 17 ساله خوش آتیه، پس از بازی برای اتلتیکو پارانائنسه در کوپا لیبرتادورس در فصل گذشته، توجه چند تیم بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است . به گزارش روزنامه اسپورت، صدرنشین جدول لالیگا مذاکرات خود را با اتلتیکو پارانائنسه برای انتقال تابستانی روکه آغاز کرده‌اند و او را به‌عنوان ذخیره‌ای ارزشمند برای روبرت لواندوفسکی در نظر دارند.
غول‌های کاتالونیا همچنین روکه را - که خوی درنده‌اش در محوطه جریمه تحسین بسیاری از مربیان را برانگیخته - به‌عنوان جانشینی بلندمدت برای لواندوفسکی می‌دانند و بر این باور هستند که بازی کردن در کنار ستاره لهستانی، می‌تواند به افزایش سرعت پیشرفت او کمک کند.
بارسلونا برای جذب روکه با لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق برزیل که در حال حاضر در اتلتیکو پارانانئسه مشغول به کار است و الکساندر ماتوس، مدیر عامل این تیم تماس گرفته است. طبق گزارش اسپورت قرارداد روکه با پارانائنسه دارای بند فسخ 52.8 میلیون پوندی است که باید دید باشگاه کاتالان با وجود مشکلات مالی که دارد می‌تواند از پس پرداخت آن برآید. در حال حاضر هم سوارس قدیمی هم سوارس جدید در برزیل توپ می‌زنند. لوئیس سوارس 36 ساله که اکنون در گرمیو توپ می‌زند، در 298 بازی‌اش برای بارسلونا 198 گل به ثمر رساند.


احتمال تمدید قرارداد راموس برای یک فصل دیگر
سرخیو راموس مدافع پاری سن ژرمن طبق چیزی که قراردادش می‌گوید تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد بود. بر اساس گزارش رادیو مونت‌کارلو ستاره سابق رئال مادرید رابطه خوبی با نیمار و کیلیان امباپه فوق ستاره دارد اما رابطه او با لیونل مسی نیز مسالمت‌آمیز است.
 طبق همین گزارش، راموس به‌عنوان یکی از بازیکنان کهنه‌کار تیم از کمک به جوان‌ترهای تیم در داخل و خارج از زمین دریغ نمی‌کند و حتی گاهی از طریق تماس تلفنی نیز آنها را راهنمایی می‌کند.کاپیتان سابق رئال مادرید سال گذشته در نخستین فصل حضورش در پاری سن ژرمن دچار مصدومیت شد. با این حال، ملی پوش سابق اسپانیایی در 19 بازی از 22 بازی این فصل لیگ 1 به میدان رفته است و بازیکنی کلیدی در خط دفاعی آنها بوده است. به همین دلیل اگر فرم فعلی او ادامه پیدا کند، تعجبی نخواهد داشت که او قراردادش با تیم پارک دو پرنس را یک سال دیگر هم تمدید کند.


النصر در انتظار
در حالی که رادیو مونت‌کارلو از احتمال تمدید قرارداد راموس با پاریسی‌ها سخن‌ به میان آورده است، منابع اسپانیایی ادعا کرده‌اند که این مدافع ممکن است به کریستیانو رونالدو در تیم النصر عربستان بپیوندد. به این ترتیب دو بازیکنی که در یک دهه اخیر هسته اصلی رئال مادرید را در مسیر کسب سه قهرمانی اروپایی و دو قهرمانی لالیگا تشکیل داده بودند، دوباره به یکدیگر ملحق می‌شوند.


Page Generated in 0.0051 sec