printlogo


کد خبر: 266239تاریخ: 1401/11/19 00:00
آنچلوتی: امیدواریم با جام برگردیم


کارلو آنچلوتی به همراه فدریکو والورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با الاهلی حضور پیدا کردند تا به سؤال خبرنگاران پاسخ دهند. کارلو مصاحبه خود را با سؤال زیر آغاز کرد:
 شک و تردیدهایی که حول تیم وجود دارد
«در رئال مادرید انتظارات بسیار زیاد است. شکست در مایورکا بسیار سخت و دردناک بود، اما هنوز هم اصرار دارم که این تیم در حال رشد است. شرایط بدنی خوبی داریم اما با وجود تقویم وحشتناکی که داریم این مصدومیت‌ها طبیعی است. مطمئنیم که این فصل عملکرد خوبی خواهیم داشت.»
 هواداران زیادی در مراکش دارید
«ما در سراسر دنیا هواداران زیادی داریم، همین قضیه باعث می‌شود که ما در همه بازی‌ها رقابت کنیم.»
 جام باشگاه‌های جهان در مراکش؟
«اینجا همه چیز بخوبی سازماندهی شده، امکانات، زمین و همه چیز خوب است. هوا خوب است... ما خوب هستیم و خوشحالیم که یک هفته در اینجا خواهیم بود، امیدواریم که با جام به مادرید برگردیم.»
 بنزما، کورتوا و میلیتائو در لیست قرار دارند؟
«بله، آنها در لیست هستند، تا اگر بموقع ریکاوری کنند، روز پنجشنبه به تیم اضافه شوند و آماده فینال روز شنبه شوند.»
  الاهلی
«باشگاهی است که سازماندهی بسیار خوبی دارد و در ترکیبشان بازیکنان سرعتی زیادی وجود دارد. ما تاریخ آنها را می‌دانیم و از سابقه حضور آنها در جام باشگاه‌های جهان آگاهیم. آنها یکی از تیم‌های تاریخ‌ساز آفریقا هستند و احترام زیادی برای آنها قائل هستیم.»
 در اروپا به وینی بی‌احترامی می‌شود و آیا همکاران شما حمایتشان را از این بازیکن نشان داده‌اند؟
«مشکل از وینیسیوس است یا هم‌تیمی‌های وینیسیوس؟ آنها باید در برابر چه چیز از خود دفاع کنند؟ من نمی‌دانم. شرایط را طوری نشان می‌دهند که مقصر وینیسیوس است اما این‌طور نیست. مشکل اتفاقاتی است که اطراف او رخ می‌دهد. این مشکل فوتبال اسپانیا است و باید راه حلی برای آن پیدا شود. به نظر می‌رسد که او مقصر است، اما او فقط قربانی است.»


Page Generated in 0.0087 sec