printlogo


کد خبر: 266195تاریخ: 1401/11/18 00:00
لیگ یک

هفته بیستم لیگ آزادگان
عملکرد فوق‌العاده ملاثانی در خانه شمس آذر
هفته بیست و یکم فصل جاری لیگ آزادگان روز گذشته با برگزاری هشت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد. مصاف شمس آذر قزوین با استقلال ملاثانی یکی از مهم‌ترین رقابت این هفته بود، رقابتی که با نتیجه عجیب صفر -صفر مساوی به پایان رسید. این نتیجه از آنجا برای فوتبال ایران عجیب به نظر می‌رسید که استقلال ملاثانی در شرایطی موفق شد شمس آذر قزوین را متوقف کند که کمتر هوادار فوتبال ایران رخ دادن این نتیجه را پیش‌بینی می‌کرد. به نوعی می‌توان گفت استقلال ملاثانی با متوقف کردن شمس آذر آن هم درخانه این تیم مهم‌ترین شگفتی این هفته رقابت‌ها را رقم بزند، نتیجه‌ای که باعث می‌شود هواداران این تیم به آینده استقلال ملاثانی در هفته‌های باقی مانده این مسابقات امیدوار شوند.
بازی چادرملو اردکان و فجر سپاسی شیراز هم یکی دیگر از مسابقات مهم این هفته بود. این رقابت از آنجا مهم بود که چادرملو در هفته‌های اخیر شرایط خوبی را سپری می‌کند و تا پیش از آغاز این رقابت روند مطلوب 6 هفته شکست‌ناپذیری  را از خودش به جا گذاشت و با پیروزی روز گذشته خودش مقابل فجر سپاسی این روند را به 7 هفته ارتقا داد. این عملکرد از آنجا برای این تیم اهمیت دارد که چادرملو در ابتدای فصل عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ آزادگان از خودش به نمایش نگذاشت اما این تیم به طور معجزه آسایی در هفته‌های اخیر متحول شده و به رتبه ششم جدول رتبه‌بندی این رقابت‌ها رسید و به آینده امیدوار شد. باتوجه به نتایجی که این تیم در هفته‌های اخیر کسب کرده است به نظر می‌رسد باید این تیم را  یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر دانست.


خوشه طلایی 3-صفر بازنده شد
بر اساس رأی کمیته انضباطی نتیجه این دیدار 3-صفر به سود تیم شمس‌ آذر اعلام می‌شود.
همچنین این تیم باید مبلغ 350 میلیون تومان به‌عنوان جریمه نقدی به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند. رأی صادره قابل اجرا بوده و ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف خواهد بود.
طبق آیین‌نامه انضباطی هر تیمی به‌صورت متوالی یا متناوب در دو مسابقه حاضر نشود، از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می‌شود و این اتفاق در سال‌های اخیر برای تیم‌های اتکا گرگان و امید وحدت خراسان یا همان پدیده مشهد رخ داد و به همین خاطر این فصل رقابت‌های لیگ یک با حضور 17 تیم دنبال می‌شود و هر هفته یک تیم استراحت می‌کند.
 


Page Generated in 0.0050 sec