printlogo


کد خبر: 266183تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر

پاسخ مبهم کلبا به حضور فرهاد در تیم‌ملی
با مجیدی ادامه می‌دهیم
تیم فوتبال اتحاد کلبا در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ ادنوک امارات با دو گل برابر الوحده شکست خورد. این شکست باعث شد تا خبرنگاران پس از بازی سراغ فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد بروند و همچنین از محمد مطر الزعابی، نایب رئیس باشگاه درباره عملکرد مربی ایرانی سؤال کنند. مجیدی البته پس از این باخت از عملکرد شاگردانش بویژه در نیمه دوم ابراز رضایت کرد و گفت که به بازیکنان اتحاد تذکر داده بود که یک اشتباه برابر تیم الوحده برابر با گل خوردن خواهد بود.
اما نایب رئیس باشگاه کلبا هم تأکید کرد که وظیفه این باشگاه حمایت از فرهاد مجیدی و بازیکنان تیم است. مطر الزعابی گفت: «اینکه می‌گویند تیم بد شانس است و یا بد نتیجه گرفته است باور ندارم. تیم ما نتایج خوبی گرفته و ان‌شاءالله در دیدارهای بعدی نتایج بهتر خواهد شد.» در بخشی از این مصاحبه، خبرنگار شبکه «ابوظبی الریاضیه» از نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا درباره خبر احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران سؤال کرد و اینکه آیا این باشگاه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد مجیدی دارد یا نه؟ الزعابی در واکنش، پاسخ شفافی به این سؤال نداد و گفت: «ما از مجیدی راضی هستیم و با او ادامه خواهیم داد. اگر فرصت بشود در آینده در خصوص تمدید قرارداد هم صحبت خواهیم کرد.»
 

تقابل تکراری با الدحیل
بازگشت ابراهیمی به ترکیب الوکره؟
یاران امید ابراهیمی در الوکره هفته گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، میزبان الدحیل بودند و با یک گل برابر صدرنشین لیگ شکست خوردند و حالا در شرایطی دوباره برابر این تیم قرار می‌گیرند که کمبود زمان برای آماده‌سازی، تبدیل به یکی از چالش‌های سرمربی الوکره شده است. لوپز- سرمربی الوکره- برای بازی آینده ترنت سانسبری، مدافع استرالیایی خود را در اختیار خواهد داشت اما گیلسون دالا، مهاجم آنگولایی با توجه به مصدومیتی که باعث غیبت او در بازی با الغرافه شده بود، همچنان شانس کمی برای بازگشت به میادین دارد. همچنین امید ابراهیمی نیز با حضور 30 دقیقه‌ای مقابل الغرافه، نشان داد که آمادگی لازم را پیدا کرده و حالا باید دید لوپز این هافبک ایرانی را در ترکیب اصلی خود برای تقابل با الدحیل قرار می‌دهد یا خیر؟


جوانگرایی کلبا مورد توجه اماراتی‌ها
تیم مجیدی اول تیم نوراللهی سوم
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این فصل هدایت اتحاد کلبا تیم گمنام اماراتی را به دست گرفته و با گذشت 15 هفته از لیگ با 21 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. مجیدی در ابتدای حضورش در اتحاد کلبا انقلاب بزرگی کرد و تمام لژیونرهایش را عوض کرد و در ترکیب خود به بازیکنان جوان اماراتی میدان داد. این جوانگرایی مجیدی در امارات اکنون به چشم آمده و در اعلام میانگین سنی تیم‌ها در لیگ امارات شاگردان مجیدی با میانگین سنی 4/26 جوان‌ترین تیم امارات شدند. شباب الاهلی دبی که در این فصل احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد با میانگین سنی 7/26 در رده سوم جوان‌ترین تیم‌های امارات قرار گرفت.
 


Page Generated in 0.0052 sec