printlogo


کد خبر: 266173تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر

بلیت 50 هزار تومانی در آبادان!
صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر رأس ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم قرار می‌گیرند که برای این بازی هم بلیت فروشی خواهد شد. طبق مصوبات، برای این بازی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت‌ فروشی خواهد شد. با توجه به بازسازی ضلع شرقی ورزشگاه تختی، بلیت‌ فروشی این دیدار فقط برای ضلع غربی انجام خواهد شد و قیمت بلیت‌ها در تمام جایگاه‌ها ۵۰ هزار تومان خواهد بود .البته طبیعی است که رقم 50 هزار تومان برای وزشگاه آبادان زیاد است و برای جوان‌ها و نوجوان‌های عاشق فوتبال در آن شهرستان عدد گزافی به نظر می‌رسد.

نام پریرا و سه بازیکن امید ثبت شد
مدیر امور ورزشی باشگاه پرسپولیس، دیروز در سازمان لیگ حضور یافت و قرارداد این بازیکن را به ثبت رساند تا نام وی جایگزین لوکادیا شود که پیش از این با اعلام فسخ یکطرفه قرارداد، جدایی خود را اعلام کرده بود. به این ترتیب بلافاصله بعد از صدورITC ، امکان صدور مجوز بازی برای مهاجم برزیلی فراهم خواهد شد .مدیر امور ورزشی باشگاه پرسپولیس، دیروز همچنین نام سه بازیکن تیم امید باشگاه را که از سوی یحیی گل‌محمدی اعلام شده بود، بعد از تأیید پزشکی ایفمارک در سازمان لیگ فوتبال ثبت و وارد فهرست زیر ۲۱ سال برای دریافت مجوز بازی در لیگ برتر کرد.

ابراز همدردی پرسپولیس با زلزله‌زدگان
باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، ضمن عرض تسلیت به مردم ترکیه و سوریه و ابراز همدردی با ایشان، برای همکاری با سازمان‌های امدادی جهت یاری به جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه اعلام آمادگی کرد. این باشگاه همچنین ضمن ابراز همدردی با دو ملت، اعلام آمادگی کرده در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود با سازمان‌های ملی و بین‌المللی ذیربط جهت یاری رساندن به جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه برای زلزله‌زده‌های کشورمان و مردم ترکیه و سوریه همکاری کند.
 


Page Generated in 0.0047 sec