printlogo


کد خبر: 266168تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر



آی تی سی پریرا تا فردا می‌رسد؟
بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس حالا این باشگاه درخواست ITC این بازیکن را صادر کرده و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال ژاپن و باشگاه گامبا اوزاکا است تا پس از دریافت مجوز لازم برای این بازیکن، بتواند از این بازیکن در لیگ برتر بازی بگیرد. پیش از این گفته می‌شد با توجه به آمادگی نسبی این مهاجم برزیلی شاید او از همین ابتدا و در بازی با صنعت نفت آبادان در لیست سرخ‌ها قرار بگیرد اما اگر طی امروز و فردا آی تی سی او نرسید و کارت بازی‌اش صادر نشود، او حداقل این بازی را از پای تلویزیون تماشا کند و منتظر دیدار با هوادار در ورزشگاه آزادی باشد.
 
تمرین با تمام بازیکنان
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و بازیکنان قبل از تمرین، در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم را از طریق تصاویر ویدیویی به بازیکنان منتقل کرد. با شروع تمرین، بازیکنان در سه گروه به راندو پرداختند. پاسکاری‌های ترکیبی و تحت فشار در برنامه بود و فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی به اجرا در‌آمد. کلیه بازیکنان با آمادگی کامل و بدون مصدومیت در اختیار کادر فنی بودند و در هوای خوب ورزشگاه شهید کاظمی به‌مدت یک ساعت تمرین کردند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ننکا مربی گلرهای تیم، تمرینات ویژه و اختصاصی خود را انجام دادند. تیم پرسپولیس سه‌شنبه آخرین تمرین خود پیش از دیدار مقابل صنعت نفت را برگزار و پس از آن، با یک پرواز اختصاصی و چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.
 
یحیی 10 بازیکن امید را به آبادان می‌برد؟
بعد از بازی با آلومینیوم اراک، یحیی گل‌محمدی اسامی ۱۰ بازیکن امید خود را به باشگاه داد تا از حداکثر ظرفیت ممکن برای حضور آنها استفاده کند. طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال، هر باشگاه مجاز به دریافت کارت بازی برای ۱۵ بازیکن رده امید است. پرسپولیس نیز قبلاً اسم پنج نفر را اعلام کرده بود که حالا آنها را به ۱۵ نفر رسانده است. حال باید دید درخواست گل‌محمدی با وجود صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه مبنی بر کوتاه آمدن از دیدگاه خود تا چه اندازه در آبادان رقم می‌خورد. شنیده می‌شود سرمربی سرخپوشان پایتخت از باشگاه خواسته برای تمام این 15بازیکن رده امید به همراه بزرگسال بلیت سفر به آبادان تهیه شود تا او بتواند بهترین گزینه‌ها را با خود ببرد.
 
استیلی و رأفت در خوی
حمید استیلی زننده گل قرن باز هم در کاری خداپسندانه پیشقدم شد و به یاری هموطنان زلزله‌زده کشورمان شتافت. استیلی که به همراه پایان رأفت دوست قدیمی‌اش چند روز قبل به تبریز رفته بود به اتفاق علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تبریزی تیم استقلال راهی خوی شدند. سه بازیکن سابق تیم‌های سرخابی با حضور در جمع مردمی که از چند روز پیش سختی‌های زیادی را به دلیل زلزله متحمل شده بودند کمک‌های خود را به آنها تقدیم کردند و با صحبت و روحیه دادن به آنها موجبات دلگرمی ایشان را فراهم ساختند. این حضور با استقبال خوبی از سوی مردم زلزده‌زده مواجه شد که در سرمای شدید این روزها نیاز وافری به کمک دارند.


Page Generated in 0.0054 sec