printlogo


کد خبر: 266162تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر

مطهری: فقط تشویق بی‌امان می‌خواهیم
حمید مطهری سرمربی نساجی درباره بازی امروز تیمش مقابل پیکان می‌گوید: «ما در بازی امروز از دقیقه یک تا سوت پایان بازی به هواداران خودمان نیاز داریم. ما به حمایت هواداران و تماشاگران نساجی نیاز داریم. من از همه تماشاگران نساجی مازندران می‌خواهم انرژی خود را برای نود و چند دقیقه دیدار با پیکان ذخیره کنند. این تشویق‌های بی‌امان و حمایت‌های بی‌دریغ، بازیکنان نساجی را هم به جلو و به سمت موفقیت هُل خواهد داد.» او در خصوص تماس تلفنی با محمد عباس‌تبار فوتبالیست مازندرانی که در حال مبارزه با بیماری سرطان است این‌طور می‌گوید: «کار خاصی نبود و دوست داشتم به عنوان عضوی از خانواده نساجی و فوتبال با این بازیکن خوش روحیه صحبت کنم. اتفاقاً دیدم چقدر با روحیه و جنگنده به جنگ بیماری‌اش رفته و خود من از او روحیه گرفتم. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را بدست آورده و به‌عنوان میهمان ویژه در یکی از مسابقات نساجی مازندران در خدمت محمد عباس‌تبار عزیز باشیم.»
 

کریمی: در نفت مسجدسلیمان فقط وعده می‌دهند
امیرحسین کریمی هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره آخرین وضعیت تیمش می‌گوید: «بعد از آمدن رضا عنایتی شرایط فنی تیم تغییر کرد و دیگر خبری از آن باخت‌های پُرگل نیست.
ما در دو بازی اخیر گلی دریافت نکردیم که این بسیارامیدوارکننده است و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم. مشکلی که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم بحران مالی در باشگاه است و متأسفانه پولی به حساب بازیکنان واریز نمی‌شود.
ما فقط وعده و‌ وعید می‌شنویم و در این مدت هم پنج‌درصد به زور به حساب ما پول واریز کرده‌اند. ما از لحاظ فنی و فوتبالی مشکلی نداریم، ولی وقتی بحران مالی وجود داشته باشد طبیعتاً این موضوع روی عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد. واقعاً ما نمی‌دانیم چرا باشگاه نمی‌تواند حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کند.» آنها برای بازی با استقلال آماده می‌شوند: «بدون شک در تهران بازی سختی خواهیم داشت، ولی وضعیت ما در جدول طوری است که باید امتیاز بگیریم. در بازی رفت هم از استقلال امتیاز گرفتیم و فکرمی‌کنم تکرار این اتفاق در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نیست.»
 


Page Generated in 0.0065 sec