printlogo


کد خبر: 266157تاریخ: 1401/11/18 00:00
فولاد- سپاهان
همه چشم‌ها به اهواز

بازی فولاد خوزستان و سپاهان مهمترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر به حساب می‌آید. جایی که تیم صدرنشین سپاهان باید در اهواز و در حضور هواداران خوزستان مقابل فولاد به میدان برود.
فولاد خوزستان که 2 هفته قبل در خانه برد مهمی برابر تیم صدرنشین پرسپولیس به دست آورد، حالا در تلاش است تا مقابل صدرنشین جدید لیگ، یک برد خانگی دیگر کسب کند. فولادی‌ها البته در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز در لحظات پایانی گل خوردند و متحمل شکست شدند اما همچنان سراپا انگیزه هستند تا بتوانند مقابل سپاهان به پیروزی برسند و قدرت خود را بار دیگر به نمایش بگذارند. فولادی‌ها این هفته برخلاف بازی با پرسپولیس از حمایت هواداران‌شان هم برخوردار هستند.
قرمزپوشان اهوازی که همیشه مقابل سپاهان انگیزه بالایی برای کسب برد دارند با حضور هواداران، حالا روحیه بالاتری برای بازی و کسب برد دارند. البته آنها به خوبی می‌دانند کار سختی مقابل سپاهان دارند چرا که زردپوشان اصفهانی به تازگی صدرنشین شدند و نمی‌خواهند این جایگاه را به راحتی از دست بدهند. سپاهان در هفته‌های اخیر حتی یک تساوی هم نداشت و در همه بازی‌هایش به پیروزی رسید که همین مسأله باعث شد جای پرسپولیس را در صدر بگیرد. سپاهان حالا می‌خواهد این روند را ادامه دهد تا این جایگاه مهم را حفظ کند. سپاهان البته در این بازی کار سختی خواهد داشت چرا که امید نورافکن و رامین رضاییان را در اختیار ندارد. بازیکنانی که در کنار شهریار مغانلو، تأثیرگذارترین نفرات زردپوشان به حساب می‌آیند و گل‌های زیادی ساختند. با این شرایط باید دید سیستم بازی تیم مورایس عوض می‌شود یا نه و اینکه چه بازیکنانی جای نورافکن و رضاییان را خواهند گرفت. نکته مهم در مورد بازی فولاد خوزستان و سپاهان این است که در 5 بازی اخیر این 2 تیم، فولاد 2 بار به پیروزی رسیده و سپاهان تنها یک برد داشته. بازی رفت این 2 تیم هم در اصفهان با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید که حالا باید دید سپاهان آن باخت را جبران می‌کند یا اینکه فولاد در تلاش است تا آمار مثبت خود را ادامه دهد.
اگر فولاد بتواند در این بازی به پیروزی برسد، می‌تواند لقب غول‌کش را از آن خود کند و مدعی باشد که تیم‌های صدرنشین را به راحتی شکست می‌دهد اما اگر این اتفاق نیفتد و سپاهان برنده بازی باشد، زردپوشان اصفهانی خود را به عنوان مدعی اصلی کسب قهرمانی معرفی خواهند کرد که نمی‌خواهند صدر جدول را به راحتی از دست بدهند. بازی فولاد خوزستان و سپاهان علاوه بر اینکه برای این 2 تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، برای دیگر تیم‌های مدعی مخصوصاً پرسپولیس، خیلی مهم خواهد بود. با این شرایط و اینکه هم فولاد و هم سپاهان فقط به دنبال برد هستند و به تساوی هم فکر نمی‌کنند، بدون شک شاهد یک بازی تهاجمی و زیبا از 2 تیم خواهیم بود که باید دید کدامیک به اهداف خود می‌رسد و می‌تواند 3 امتیاز آن را به دست بیاورد و امیدوارتر کار را دنبال کند.


Page Generated in 0.0053 sec