printlogo


کد خبر: 266155تاریخ: 1401/11/18 00:00
اولین نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان
الهلال به دنبال انتقام


دو تیم فلامینگو و الهلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه ابن‌بطوطه طنجه به مصاف هم می‌روند جایی که عربستانی‌ها این فرصت را دارند تا انتقام نیمه نهایی سال 2019 را از این تیم بگیرند.
روز شنبه، یک پنالتی دیرهنگام به عربستانی‌ها کمک کرد تا بازی را مقابل قهرمان آفریقا به تساوی 1-1 بکشانند و درنهایت با برد 5-3 به نیمه نهایی برسند.
بیش از یک دهه از قهرمانی یک باشگاه برزیلی در این رقابت‌ها می‌گذرد و روز سه‌شنبه، فلامینگو می‌تواند سومین تیمی از سری‌آ برزیل باشد که در چهار دوره گذشته این مسابقات به فینال راه یافته است. جام باشگاه‌های جهان یکی از معدود جام‌های مهمی است که در کابینه برزیلی‌ها غایب است.
جدا از شکست دلخراش مقابل پالمیراس در فینال سوپرکاپ برزیل در ماه گذشته (4-3)، مردان ویتور پریرا امسال در فرم بسیار خوبی هستند، در 6 بازی قبلی خود در سری آ شکست نخورده‌اند و بیش از یک گل نخوردند.
الهلالی‌ها برای سومین بار در چهار فصل اخیر در نیمه نهایی این مسابقات حضور دارند و این فرصت را دارند که به عنوان اولین باشگاه عربستانی و همچنین اولین تیم آسیایی بعد از سال 2016 به فینال جام باشگاه‌های جهان برسند.
آخرین باری که الهلال در این رقابت‌ها مقابل فلامینگو قرار گرفت بازی را با نتیجه 3-1 مقابل برزیلی‌ها واگذار کرد. الهلال تاکنون در رقابت‌های داخلی 2022-23 خود تنها یک شکست متحمل شده است و در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و دو امتیاز کمتر از النصر دارد. آنها در تمام بازی‌های امسال بجز یک مسابقه گلزنی کرده‌اند.


Page Generated in 0.0056 sec