printlogo


کد خبر: 266147تاریخ: 1401/11/18 00:00
سری آ

اینتر روی زخم همشهری‌اش نمک پاشید
در حالی که چشم‌های اکثر فوتبال‌دوستان سراسر دنیا یکشنبه شب به سن سیرو دوخته شده بود، اینتر با پیروزی یک گله مقابل همسایه قرمزپوش بار دیگر دربی دلامادونینا را فتح کرد. در این بازی که دومین دربی تیم‌های میلانی پس از وقفه جام جهانی بود، اینتر با ارائه یک بازی کاملاً برتر نسبت به تیم بحران‌زده استفانو پیولی، همچون بازی سوپرجام ایتالیا، بر روسونری غلبه کرد. تک گل لائوتارو مارتینس در فاصله 10 دقیقه به پایان نیمه دوم کافی بود تا اینتر به دو باخت متوالی‌اش برابر میلان در سری A پایان دهد. شاگردان سیمونه اینزاگی در حالی موفق به کسب این پیروزی مهم شدند که در 10 بازی قبلی خود در تمام رقابت‌ها تنها یک بار شکست خورده بودند و با این نتیجه هم فشاری که روی رقیب همشهری بود را افزایش دادند. در سمت مقابل میلان به سبب باخت 3 بر صفر ماه گذشته‌اش برابر اینتر در سوپرکاپ تحت فشار قرار داشت و با این باخت اوضاعش بدتر شد.

حرکت به سمت جمع چهار تیم برتر
 اینتر توانست روند خوبی که بعد از جام جهانی 2022 آغاز کرد را ادامه دهد. سیمئونه اینزاگی برای رسیدن به ناپولی صدرنشین که خودش را با 13 امتیاز اختلاف جدا کرده، نیازمند یک معجزه کوچک است اما حفظ این روند حداقل نراتزوری را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مطمئن می‌کند. در واقع اینتر پس از شکست 2-صفر خارج از خانه مقابل یوونتوس در روز ششم نوامبر، تنها یک شکست را در رقابت‌های داخلی متحمل شده است.  یکی از دلایل اوج‌گیری اینتری‌‌ها ستاره آرژانتینی‌شان است. در حالی که بسیاری از هواداران اینتر نسبت به بازگشت روملو لوکاکو به خط حمله این تیم خوشبین و هیجان‌زده بودند، این لائوتارو مارتینس بوده که به خاطر عملکرد و آمار خوب گل‌هایش مورد تمجید واقع می‌شود. او پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی جام جهانی، در هشت بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها هفت گل زده است.
 مارتینس که در این فصل تلاش می‌کند عنوان آقای گلی تیمش و سری A را از آن خود کند، در کنار ادین ژکو، زوجی درخشان ساخته است.


Page Generated in 0.0062 sec