printlogo


کد خبر: 266142تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر و مصاحبه

فرهادیان: مشکل انتخابات قایقرانی تأیید صلاحیت است
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی می‌گوید: «تنها مسأله انتخابات فدراسیون قایقرانی بحث احراز هویت است که فکر می‌کنم مرکز حراست تلاش و کمک خواهد کرد تا در موعد مقرر این اتفاق بیفتد. در تلاش هستیم انتخابات این فدراسیون را نیز با انجام فرایند آن برگزار کنیم.»
آرش فرهادیان ادامه می دهد: «مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان قول مساعد داده که در تسریع وضعیت نامزدهای فدراسیون‌ها کمک کنند تا در زمان‌های اعلام شده مجامع را برگزار کنیم و تا به حال نیز این اتفاق بخوبی افتاده است. در هر دو فدراسیون شمشیربازی و دوچرخه سواری که مجامع آنها را در پیش داریم، تأیید صلاحیت نامزدها و احراز هویت آنها آمده و مشکلی از این بابت نداریم و در زمان مقرر برای سایر فدراسیون‌ها نیز این اتفاق می‌افتد.»
فرهادیان تأکید کرد: «در مورد انتخابات قایقرانی هیچ مشکلی برای قایقرانی وجود ندارد؛ تنها مسأله بحث احراز هویت است که فکر می‌کنم مرکز حراست تلاش و کمک خواهد کرد تا در موعد مقرر این اتفاق بیفتد.»
 
حذف زود هنگام ملی پوشان تنیس از تورنمنت اردن
سه ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های اردن از دور مسابقات کنار رفتند. رقابت‌های کانتندر اردن در حالی پیگیری شد که سه ملی پوش کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و در همان بازی اول شکست خوردند. نیما عالمیان در مصاف با هارمیت دسای حریف هندی، با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. امیرحسین هدایی در رقابت با کوجیچ حریفی از کرواسی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. با نتیجه ۳ بر یک مغلوب لی سین یانگ از چین تایپه شد و از صعود به مرحله دوم مقدماتی مسابقات کانتندر بازماند.

شروع اردوی کمانداران در ماهشهر
تیم ملی تیراندازی با کمان برای برپایی اردویی ۱۰ روزه راهی ماهشهر شد.
تیم ملی تیراندازی با کمان از روز گذشته برای برپایی اردویی 10 روزه راهی ماهشهر شد. این اردو تا 27 بهمن ماه ادامه دارد.
در بخش ریکرو مردان؛ رضا شبانی،  محمد حسین گلشنی،  نیما نادری وارشک فاضل ملی‌پوشان دعوتی به اردو هستند. درریکرو بانوان مبینا فلاح،  یسنا پورماهانی،  رویا نوریان و مهتا عبدالهی به اردو دعوت شدند. در بخش کامپوند مردان محمدصالح پالیزبان،  آرمین پاکزاد،  محمد معدن‌دار و میلاد رشیدی دعوتی‌ها به اردو هستند. همچنین در کامپوند بانوان گیسا بایبوردی،  حانیه اسلامی،  پریسا سپاهانی و بیتا عاشق‌زاده به اردوی تیم ملی دعوت شدند. هدایت کمانداران را در این مرحله از اردو سونگ چیل هونگ برعهده دارد.


Page Generated in 0.0051 sec