printlogo


کد خبر: 266137تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر

برگزاری اولین رقابت کشوری کراس فیت زیر نظر وزنه‌برداری
رقابت‌های قهرمانی کشور«کراس فیت» ماه آینده به میزبانی تهران برگزار می‌شود. این نخستین بار است که رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته ورزشی پس ازادغام آن با فدراسیون وزنه‌برداری قرار است با نظارت فدراسیون وزنه‌برداری در تهران برگزار شود.
رقابت‌های قهرمانی کشور «کراس فیت» ایران زیر نظر انجمن «کراس فیت» در فدراسیون وزنه‌برداری از ۱۷ تا ۱۹ اسفند به میزبانی تهران برگزار می‌شود. ‌‎‌‎هر استان می‌تواند دو ورزشکار و یک مربی یا سرپرست دررقابت‌ها شرکت دهد. علاقمندان به شرکت در این رویداد مهم سال ۱۴۰۱ باید تا ۱۲ اسفند مراتب اعلام آمادگی خود را به صورت کتبی از طریق هیأت وزنه برداری استان خود اعلام کنند.

4مدال جهانی برای پاراتکواندو
رقابت‌های آزاد جام ریاست فدراسیون جهانی با حضور 101 پاراتکواندوکار در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که در بخش آقایان، نمایندگان ایران صاحب 4 مدال رنگارنگ شدند.علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم طلایی شد؛ سعید صادقیان‌پور در وزن 63- کیلوگرم و حامد حق‌شناس در وزن 80+ کیلوگرم به نقره رسیدند و امیرمحمد حق‌شناس نیز مدال برنز را تصاحب کرد.سعید صادقیان‌پور در وزن 63- کیلوگرم در دیدار پایانی مقابل محمود بوتزکه از ترکیه در رقابتی نفسگیر نتیجه را 14 بر 13 واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.امیرمحمد حقیقت‌شناس در وزن 70- کیلوگرم در نیمه‌نهایی مقابل نیکولادزه از گرجستان با نتیجه 14 بر 7 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند و به برنز رسید. حامد حق‌شناس در وزن 80+ کیلوگرم نیز در بازی فینال مقابل سامی از ترکیه با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.
 
5 مدال برای هوگوپوشان ایران
رقابت‌های آزاد جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) با حضور 1126 تکواندوکار در 2 گروه بانوان و آقایان در شهر «استانبول» کشور ترکیه برگزار شد که در بخش آقایان نمایندگان ایران صاحب 5 مدال طلا، نقره و برنز شدند.در وزن 54- کیلوگرم، ابوالفضل زندی در دیدار فینال مقتدرانه 2  بر صفر «گورکم پولات» از ترکیه را شکست داد و صاحب مدال خوشرنگ طلا شد. در وزن ۷۴- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در فینال با دانیل باررا از اسپانیا که مدال طلای رقابت‌های جهانی مکزیک 2022 را در کارنامه خود داشت، رودررو شد و موفق شد با نتیجه 2 بر یک او را شکست دهد و صاحب گردن‌آویز طلا شود. میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم در نیمه نهایی به مصاف «نیکولاس کاری» از امریکا رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و صاحب مدال برنز شد.
 مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم در دور نیمه نهایی موفق شد نماینده کشور میزبان را شکست دهد و راهی فینال شود. «مهمت دمیر» از ترکیه حریف برخورداری در فینال بود که در این دیدار حضور نیافت و ملی‌پوش کشورمان صاحب مدال طلا شد.ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷+ کیلوگرم در بازی نهایی با نتیجه 2 بر یک در دیداری نزدیک مغلوب تکواندوکار ساحل عاج شد.


Page Generated in 0.0045 sec