printlogo


کد خبر: 266136تاریخ: 1401/11/18 00:00
حکم عجیب روح‌الله حسینی برای 8 رئیس هیأت بوکس
بیراهه راهبردی

سرپرست فدراسیون بوکس در اقدامی عجیب بلافاصله بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون، اعضای شورای راهبردی بوکس را معرفی کرد.
 در لیستی که روح‌الله حسینی اعلام کرده، به جز خودش 8 نفر دیگر عضو این شورا هستند تا به عنوان اتاق فکر برای آینده بوکس تصمیم‌گیری کنند. نکته مهم در این شورا حکم دادن روح‌الله حسینی به 8 نفر از رؤسای هیأت‌های بوکس است.
 این شورا که هنوز مشخص نیست به چه دلیل تشکیل شده با حضور 8 رئیس هیأت سؤال‌های بیشتری را هم به وجود آورده که حسینی با حکم دادن به 8 رئیس هیأت چه هدفی را دنبال می‌کند؟ سرپرست فدراسیون برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرده و حالا با حکم دادن به 8 رئیس هیأت چطور باید درباره این تصمیم او قضاوت کرد؟ مهدی شفیعی رئیس هیأت بوکس اصفهان، امیر سرمدی رئیس هیأت مازندران، امیرحسین اخوان رئیس هیأت خراسان رضوی، غلامرضا حسن‌نژاد رئیس هیأت کرمان، علی رستمی رئیس هیأت بوکس ایلام، سیدمهدی ابراهیمی رئیس هیأت کردستان، بابک بردبار رئیس هیأت گیلان و عیسی گل‌محمدی رئیس هیأت آذربایجان شرقی افرادی هستند که برای حضور در شورای راهبردی بوکس حکم گرفتند. این در حالی است که باید برای شورای راهبردی از افرادی مثل منوچهر مقصودی، مهدی هویت‌دوست، بهمن نکیسا، حسین نهرودی و همایون اردلان که سال‌ها سابقه فعالیت در بوکس دارند را به عنوان شورای راهبردی انتخاب می‌کردند تا چیزی برای ارائه کردن داشته باشند اما به نظر روح‌الله حسینی بیش از اینکه دغدغه بوکس را داشته باشد؛ دغدغه رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون را دارد. برخلاف وظیفه اصلی سرپرست فدراسیون‌ها که باید امور فدراسیون را اداره کنند تا زمان انتخابات فرا برسد، او از زمان حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون فقط در حال ایجاد تغییرات و حکم دادن به نزدیکانش بوده و حالا هم با حکم دادن به 8 نفر از رؤسای هیأت‌ها تصمیم عجیب دیگری را اتخاذ کرده است. قبل از این هم کمیته فنی تشکیل داده بود که در نهایت منجر به تغییر کادرفنی تیم ملی بوکس شد.

انصراف سیامک صالحی
روح‌الله حسینی در بین افرادی که برای شورای راهبردی حکم داده بود، نام سیامک صالحی را هم قرار داده بود که ظاهراً بدون هماهنگی بود.
سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون بوکس هست و برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون هم ثبت‌نام کرده که ظاهراً حسینی با حکم دادن به سیامک صالحی دنبال هدف خاصی بوده اما با واکنش سیامک ماجرا به طور کل تغییر کرد.
 صالحی در اعتراض به خبری که فدراسیون منتشر کرده بود خواهان حذف نامش از شورای راهبردی شد.


Page Generated in 0.0062 sec