printlogo


کد خبر: 266131تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر

توصیه خرمگاه به ساپینتو
محمدخرمگاه، پیشکسوت استقلال توصیه‌ای به ساپینتو دارد: «وقتی مربی کنار زمین تنش داشته باشد به داخل زمین سرایت می‌کند و شرایط برای تیم سخت خواهد شد. ساپینتو مربی حرفه‌ای است و باید حرفه‌ای رفتار کند. او باید خودش را کنترل کند. ما در کرمان نبودیم که بدانیم چه اتفاقی افتاده است. یکطرفه قضاوت کردن نیز عادلانه نیست ولی مربی حرفه‌ای باید پخته عمل کند. ساپینتو مربی پخته‌ای است و باید پخته رفتار کند و پخته حرف بزند.»
 
یک آمار جالب از تیم ساپینتو
استقلال روند رو به رشدی را در لیگ برتر طی می‌کند و در عین حال آمارهای جالبی را هم رقم زده است. استقلال همراه با ساپینتو در فصل جاری و در 18 هفته از 23 گل زده خود فقط 7 گل را در نیمه اول و 16 گل دیگر را در نیمه دوم به ثمر رسانده ‌است. استقلال با ساپینتو تبدیل به تیم نیمه دوم‌ها شده است.
 
دعوت عمومی از هواداران
رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان از هواداران خود خواستند در بازی با نفت استقبال بیشتری از تیم داشته باشند تا به‌عنوان یار دوازدهم زمینه‌ساز بردی دیگر شوند. پیش‌بینی هم می‌شود تماشاگران بیشتری در این بازی حضور داشته باشند و تیم محبوب خود را تشویق کنند. استقلال اولین تیمی بود که بعد از محرومیت ماه‌های اخیر توانست از وجود تماشاگرانش در بازی با ملوان بهره ببرد.
 
شکایت از منتشرکنندگان قرارداد
گفته شده باشگاه استقلال از منتشرکنندگان قرارداد ساپینتو شکایت کرده است. البته هیچ سندی دال بر این شکایت در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و موضوع شکایت فقط درحد انتشار یک خبر بوده است. اگر باشگاه استقلال واقعاً از منتشرکنندگان شکایت کرده باشد باید درباره ماجرای انتشار قرارداد کاوه رضایی هم همین اندازه حساس باشد و این طور نباید باشد که چون قرارداد کاوه یکطرفه نوشته شده باشد باشگاه استقلال فراموش کند که قرارداد این بازیکن چرا و به چه دلیل در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. باشگاه استقلال باید این پارادوکسی که ایجاد کرده را بسرعت برطرف کند.
 
احتمال محرومیت ساپینتو کم است
ریکاردو ساپینتو برای پنجمین بار در طول این فصل از همراهی استقلال محروم شده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهد درباره اتفاقاتی که در بازی استقلال و مس رخ داد، جلسه‌ای را برگزار کند. البته بعید است که این بار محرومیتی علیه سرمربی استقلال اتخاذ شود چون همه دیدند که شروع‌کننده ماجراهای ورزشگاه شهید باهنر کرمان برخی عوامل میزبان بودند و این بار ساپینتو قدری آرام‌تر بود.
 


Page Generated in 0.0040 sec