printlogo


کد خبر: 266124تاریخ: 1401/11/18 00:00
خبر


50 هزار تومان بده بازی ببین
مهدی تاج قبل از بازی استقلال و ملوان اعلام کرد که رضایت وزیر کشور برای برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگر را گرفته است. به همین دلیل نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرد تا شرایط مسابقه با حضور تماشاگر را مهیا کند. اما نکته قابل تأمل و البته باعث تعجب این بود که وقتی قیمت بلیت بازی استقلال و ملوان روی خروجی سایت‌ها آمد، واضح بود که کمتر کسی از پس خرید آن بر می‌آید و جای تعجب داشت که چطور بی‌توجه به درآمد قشر آسیب پذیر اجتماع که اغلب هم همین قشر سکوهای ورزشگاه را پر می‌کنند؛ چنین قیمتی برای بلیت بازی‌ها تعیین شده است. بازی که شروع شد البته تاوان این بی‌تدبیری، سکوهای خالی بود که نشان می‌داد تماشاگران بضاعت تهیه بلیت را نداشته‌اند! به همین دلیل مسئولان استقلال که بازتاب بی‌تدبیری‌ها را دیده بودند از فدراسیون خواستند در رقم بلیت برگزاری مسابقه تجدید نظر کند و در نهایت هم با پیگیری مسئولان استقلال تصمیم بر این شد که رقم‌ها شکسته شود. هرچند که همچنان بلیت جایگاه ویژه رقم قابل توجهی است(پانصد هزار تومان) اما بلیت پشت دروازه‌ها پنجاه هزارتومان شد و به نظر می‌رسد تماشاگران بیشتر از توانایی تهیه کردن آن بر می‌آیند.
 

همدردی با زلزله‌زدگان داخلی و خارجی
 بعد از اینکه هموطنانمان در شهرستان خوی به خاطر زلزله دچار مشکل و بحران شدند و تمامی افراد جامعه درحال حاضر سعی می‌کنند به نوعی با آنها ابراز همدردی کنند، همچنین کشورهای ترکیه و سوریه نیز با این حادثه طبیعی مواجه شده‌اند و این روزها با بحران شدیدی مواجه هستند، بازیکنان استقلال قصد دارند در بازی استقلال و نفت در ابتدای بازی با یک دقیقه سکوت با زلزله زدگان داخلی و خارجی ابراز همدردی کنند.


آمانوف همچنان بلاتکلیف
 آمانوف در نهایت صبرش به سر آمد و استقلال را ترک کرد و به کشورش بازگشت. بی‌توجهی‌های ساپینتو به این بازیکن و نیمکت نشینی دائمی باعث شد تا برای نیم فصل دوم آمانوف تصمیم به رفتن بگیرد و چند روزی است که در تمرین شرکت نمی‌کند. البته باشگاه استقلال به این بازیکن اعلام کرده که تیم جدیدش را معرفی کند، اما هنوز این بازیکن اعلام نکرده که قصد دارد به چه تیمی برود.

 


Page Generated in 0.0040 sec