printlogo


کد خبر: 266110تاریخ: 1401/11/18 00:00
کی‌‌روش رسماً سرمربی قطر شد

کارلوس کی‌روش که در روزهای اخیر برای مذاکرات نهایی با قطر در دوحه به سر می‌برد، عصر دیروز(دوشنبه) به‌صورت رسمی به‌عنوان سرمربی جدید قطر انتخاب شد.
 کی‌روش که دو روز پیش وارد دوحه شد، علاوه بر انجام مذاکرات نهایی، سه دیدار العربی – الریان و السد – ام‌صلال و القطر - المرخیه از هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر را به همراه مدیر اجرایی تیم‌های ملی قطر از نزدیک تماشا کرد.
از صبح دیروز(دوشنبه) رسانه‌های مختلف از نهایی شدن توافق کی‌روش با قطر خبر دادند. حوالی ظهر بود که روزنامه الوطن به نقل از منابع پرتغالی فاش کرد که فدراسیون فوتبال قطر ظرف چند ساعت آینده قرارداد رسمی با کی‌روش را اعلام خواهد کرد و او تا جام‌جهانی ۲۰۲۶ که در امریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، سرمربی تیم عنابی خواهد بود.
کی‌روش پس از حذف ایران از جام‌جهانی به یکی از گزینه‌های قطر تبدیل شد و او برای تماشای فینال جام‌جهانی به دعوت قطری‌ها به دوحه بازگشت و مذاکرات اولیه را انجام داد.
تیم ملی قطر در اولین رقابت با کی‌روش به دعوت ویژه کنفدراسیون فوتبال امریکای شمالی و مرکزی، خود را برای حضور در جام طلایی کونکاف ۲۰۲۳ در تیرماه سال آینده آماده می‌کند.
 


Page Generated in 0.0046 sec