printlogo


کد خبر: 266104تاریخ: 1401/11/17 00:00
مصاحبه



زامهران: خدا کمک کند دوباره قهرمان می‌شویم
فرزاد زامهران هافبک نساجی درباره شکست مقابل ملوان می‌گوید: «ملوان با توجه به بهره بردن از شرایط میزبانی، در ابتدای بازی ما را تحت فشار قرار داد و در نیمه اول عملکرد بهتری نسبت به تیم ما داشت، اما نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و بعد از دریافت گل، چند موقعیت گلزنی داشتیم که با بدشانسی نتوانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.
به نظرم حق ما این بود که حداقل یک امتیاز را کسب کنیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. اختلاف امتیازی بین تیم‌ها بسیار اندک است. ما با یک برد دوباره می‌توانیم به رده پنجم و ششم جدول باز گردیم. ان‌شاءالله در این هفته به پیروزی می‌رسیم و بار دیگر به جمع تیم‌های بالانشین‌ اضافه می‌شویم.»
آنها به جام حذفی نگاه ویژه‌ای دارند: «سال گذشته در فینال با این تیم بازی داشتیم و شکست‌شان دادیم و قطعاً این بازی از حساسیت‌های زیادی برخوردار است. تمام تلاشمان را می‌کنیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و برای دومین سال پیاپی فینالیست شویم و خدا کمک کند قهرمان شویم.»
آنها برای بازی با پیکان آماده می‌شوند: «در هفته هجدهم باید به مصاف پیکان برویم، در این بازی محکوم به برد هستیم و به چیزی جز شکست دادن پیکان فکر نمی‌کنیم چون دو هفته است که نتیجه نمی‌گیریم و باید با کسب این سه امتیاز، به روال خوب خود بازگردیم.»
 

ادعای سرپرست سابق ذوب‌آهن:
تارتار مطالعات روانشناسی‌اش را افزایش دهد
محمود یزدخواستی، سرپرست سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد مهدی تارتار می‌گوید: «تارتار مطالعات روانشناسی فوتبال خود را ارتقا دهد چون ایجاد دلگرمی در مواقعی که تیم نتایج نامطلوبی کسب کرده است اهمیت فراوانی دارد.
برای مثال عارف رستمی به‌عنوان آقای گل لیگ آزادگان راهی ذوب‌آهن شد و به‌دلیل اینکه یک بازیکن عاطفی بود و این روحیه او تغذیه نشد نتوانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. همین بازیکن در مس کرمان عملکرد متفاوتی داشته است.»
او خطاب به مدیرعامل باشگاه هم این طور می‌گوید: «باشگاه ذوب‌آهن باید قادر به عیب‌یابی فوتبال خود باشد و از معایب آن چشم‌پوشی نکند، آقای احسانی شخصیت بالایی دارد اما این برای اداره یک باشگاه کافی نیست، حضور فعال افراد متخصص، متعهد و کاربلد در هر باشگاهی واجب است تا به مدیریت در تصمیم‌گیری‌ها کمک کنند، این افراد باید در اطراف ذوب‌آهن نیز دیده شوند هرچند که پیش از این افرادی بوده‌اند اما به‌دلیل بی‌توجهی کم‌کم از باشگاه فاصله گرفته‌اند.»
 


Page Generated in 0.0047 sec