printlogo


کد خبر: 266087تاریخ: 1401/11/17 00:00
خبر


برد تیم نوجوانان در تورنمنت بلاروس
تیم‌ زیر 17 سال ایران در اولین بازی‌اش در تورنمنت هشت جانبه بلاروس با تیم زیر 16 سال میزبان روبه‌رو شد که شاگردان حسین عبدی توانستند به برتری چهار بر صفر برسند. این بازی دیروز در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه سرپوشیده مینسک برگزار شد.
آرشا شکوری، عرفان درویش عالی، حسام نفری، نیما اندرز، ابوالفضل ذولیخایی، ضرغام سعداوی، امیرمحمد رزاق‌نیا، ماهان صادقی، اسماعیل قلی‌زاده، رئوف سلطانی و کسری طاهری از ابتدا برای ایران به میدان رفتند. در پایان این دیدار امیرمحمد رزاقی‌نیا عنوان برترین بازیکن زمین را به‌ دست آورد.
تیم نوجوانان ایران در دو بازی بعدی مرحله گروهی‌اش سه‌شنبه با تیم زیر 17 سال روسیه و پنجشنبه با تیم زیر 17 سال تاجیکستان روبه‌رو می‌شود.


سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی منصوب شد
سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با ابلاغ دبیرکل فدراسیون، لیلی یارمحمدی به‌عنوان سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال منصوب شد.
در بخشی از این ابلاغ آمده است: «با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به بند هفت ماده 67 اساسنامه فدراسیون، به سمت سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون باشیم.»


قرارداد بلندمدت یامگا و سیلوا
دو بازیکن خارجى و مؤثر باشگاه استقلال، فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن خواهند کرد. کوین یامگا، هافبک مهاجم تأثیرگذار فرانسوى، فصل قبل با نظر فرهاد مجیدی با قراردادى دو ساله به استقلال پیوست، اما مصطفی آجرلو، مدیرعامل پیشین باشگاه در شروع فصل جاری قرارداد این بازیکن را تا سال 2025 تمدید کرد. به همین واسطه باشگاه استقلال حتى مى‌تواند به احتمال ترانسفر کردن و درآمدزایى از فروش یامگا هم امیدوار باشد. همچنین رافائل سیلوا، مدافع برزیلى آبی‌پوشان نیز که نیم فصل گذشته به عضویت این تیم درآمد، در ابتداى فصل جارى قرارداد تازه‌اى به مدت دو فصل با استقلال امضا کرد و تا اواسط سال ٢٠٢٤ بازیکن این باشگاه خواهد بود. استقلال در پایان فصل جارى باشگاه مشکلى براى حفظ دو بازیکن با کیفیت خارجى خود که از جمله بازیکنان مؤثر در خط دفاعی و هجومی آبی‌پوشان به شمار می‌روند، نخواهد داشت.


Page Generated in 0.0049 sec