printlogo


کد خبر: 266065تاریخ: 1401/11/17 00:00
هواداران اومونیا عذرخواهی انصاری‌فرد را نپذیرفتند
کریم موریاسو!


مرتضی طهوری
روزنامه نگار
اومونیا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ فوتبال قبرس برابر تیم آنورتوسیس با نتیجه سنگین ۴ بر1 شکست خورد. کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی اومونیا هرچند در این بازی پاس تنها گل تیمش را داد اما در پایان بازی مورد انتقاد شدید هواداران عصبانی اومونیا قرار گرفت. پس از اینکه سوت پایان بازی به صدا در آمد، تعدادی از هواداران اومونیا در ورزشگاه ماندند تا اعتراض و نارضایتی خود را به بازیکنان و مربیان تیم خود نشان بدهند. در این شرایط انصاری‌فرد برای دلجویی از هواداران تیم اومونیا به سمت آنها رفت و به سبک مربی ژاپنی‌ها-هاجیمه موریاسو- (پس از حذف در جام جهانی) به نشانه عذرخواهی مقابل آنها خم شد. با این حال طبق گزارش رسانه‌های قبرسی، هواداران اومونیا نه تنها عذرخواهی او را نپذیرفتند بلکه از مهاجم ایرانی تیم‌شان خواستند به رختکن برود! آنها معتقد بودند نه تنها انصاری‌فرد بلکه تمام بازیکنان اومونیا دور از انتظار ظاهر شدند و دلیل اصلی ثبت این شکست سنگین بودند.
انصاری‌فرد که نخستین فصل حضورش در لیگ قبرس را تجربه می‌کند، روز گذشته هم از سوی وب سایت protathlima قبرس از نظر فنی به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت. بهانه حمله به مهاجم ایرانی اومونیا، ثبت همین باخت سنگین در دیدار اخیر بوده است. این رسانه با تیتر «آمار ناامید کننده» درباره انصاری‌فرد نوشت: «او با اسم بزرگی در تابستان آمد و هیجانی را به جمع هواداران اومونیا آورد، اما ادامه آن چیزی نبود که همه انتظار داشتند. منظور، کریم انصاری‌فرد است که در ۱۹ بازی لیگ فقط دو گل زده و بی‌شک نمی‌توان به‌عنوان مهاجم اول روی او حساب باز کرد.»
این انتقاد در شرایطی متوجه کریم انصاری‌فرد شده که او در همین دیدار با توپ‌گیری خوب، نفوذ از جناح راست و پاسی دیدنی بازیکن هم‌تیمی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم توانست تنها گل اومونیا را به ثمر برساند. کریم که در جام جهانی 2022 هم یکی از بازیکنان تیم ملی ایران بود، باید با این چالش جدید بجنگد و دوباره خود را برای هواداران اومونیا اثبات کند.
 


Page Generated in 0.0051 sec