printlogo


کد خبر: 266047تاریخ: 1401/11/17 00:00
گلزنی سباستین هالر در یک روز خاص

 قبل از شروع بازی در ورزشگاه وستفالن، دایره مرکزی زمین چمن کاملاً درست به نظر نمی‌رسید. در حالی که در حالت عادی معمولاً یک حلقه سفید کامل که روی چمن سبز این ورزشگاه نقاشی می‌شد، روز شنبه این هفته، این دایره به شکلی شبیه یک توده کوچک تغییر شکل داده بود، یک حرکت عامدانه و هدف‌دار به مناسبت روز جهانی سرطان برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت بررسی‌های منظم تومورهای مستعد تبدیل شدن به غده‌های سرطانی.
یک ساعت پس از شروع بازی روی همین زمین چمن، گل سوم بوروسیا دورتموند در پیروزی 5 بر یک این تیم مقابل فرایبورگ 10 نفره توسط سباستین هالر به ثمر رسید. ضربه سر قدرتمند او اولین گلش برای دورتموندی‌ها از زمان دوره‌ شیمی‌درمانی موفقیت‌آمیز او پس از ابتلایش به سرطان بیضه بود.
بازیکن 28 ساله فرانسوی-عاجی دورتموند پس از بازی گفت: «احساس می‌کردم دارم پرواز می‌کنم، مثل اینکه روی ابر‌ها هستم، مثل اینکه تمام ورزشگاه آتش گرفته است. از اولین روز آمدن به دورتموند منتظر این لحظه بودم و زدن اولین گلم در این روز خاص ارزشی دو چندان دارد. این یک اتفاق روحیه‌بخش بزرگ است و امیدوارم همه ما لحظات بیشتری از این قبیل را تجربه کنیم و حتی گل‌های بیشتری بزنیم.»
سباستین کل، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، هم گفت: «همه ما بیشتر از پیروزی برای هالر خوشحالیم. او مدتی طولانی در حال کار برای تجربه چنین لحظه‌ای بود و ما مدت زیادی منتظر آن بوده‌ایم. اکنون بار بزرگی از روی دوش او برداشته شده است.»


Page Generated in 0.0047 sec